مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: اجرای طرح برند حرکتی برای استفاده از توانایی بخش خصوصی است.  

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛فریدون یاسمی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان در گردهمایی تبیین سیاست‌های راهبردی اجرای طرح برندینگ در پخش منطقه کردستان که درراستای اجرای طرح برندسازی جایگاههای عرضه سوخت در سنندج برگزار شد، با اشاره به اینکه اجرای طرح برند در راستای سیاست‌های اقتصادی کلان کشور است، اظهار کرد، گفت: هدف از اجرای این طرح چابک سازی شرکت ملی پخش و استفاده از توانایی بخش خصوصی واجرای اصل ۴۴ است.

وی هدف از برگزاری این نشست را آشنایی مالکان مجاری عرضه سوخت و شرکت‌های حمل ونقل فرآورده‌های نفتی با مدیران عامل شرکت‌های صاحب نشان(برند) و فرهنگ‌سازی برای اجرای این طرح کلان در استان عنوان کرد.

وی یادآور شد: هیچ گونه نگرانی در مورد نحوه فعالیت و سیستم تامین و توزیع فرآورده‌های نفتی برای مالکین جایگاههای عرضه و رانندگان نفتکش با تشکیل شرکت‌های برند وجود ندارد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان درادامه با بیان اینکه با اجرای این طرح حق وحقوق هیچ کدام از مالکین جایگاههای عرضه و رانندگان نفتکش ضایع نخواهد شد، افزود: شرکت‌های برند موظف هستند تمامی تعرفه‌های حمل و نقل را بر اساس تعرفه‌های مشخص شده توسط شرکت ملی پخش پرداخت کنند.

وی گفت: طرح برندسازی با هدف ارتقای سطح خدمات به مشتریان، کاهش تصدی‌گری بخش دولتی و یکپارچه شدن سیستم توزیع فرآورده‌های نفتی تدوین شده است که شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی نیزملزم به اجرای آن است.

انتهای پیام/ د م

اجرای طرح برندسازی با هدف ارتقای سطح خدمات به مشتریان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.