مدیرکل فنی و حرفه‌ای خوزستان خواستار شد؛

تدوین طرح جامع اشتغال استان خوزستان

مدیرکل فنی و حرفه‌ای خوزستان خواستار تدوین طرح جامعی برای اشتغال در استان شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالنبی سواعدی، مدیرکل فنی و حرفه‌ ای خوزستان در جلسه شورای اشتغال گفت: با توجه به ظرفیت‌های استان باید طرح جامعی برای اشتغال خوزستان طراحی شود که ما نیز آمادگی لازم برای آموزش به افراد متقاضی را داریم.

وی آموزش را یکی از مهم ترین ارکان اشتغال عنوان کرد و بیان داشت: متاسفانه برخی از بانک ‌ها برنامه‌ هایی را برای اشتغال خرد در خانوارها اجرا کردند که در زمینه آموزش این افراد اقدامی صورت نگرفت.

سواعدی در ادامه بر نیازسنجی برای اشتغال تاکید و تصریح کرد: باید در این زمینه هماهنگی بین بخشی در ادارات و نهادهای دولتی خوزستان صورت گیرد.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای خوزستان همچنین به اجرای طرح نیازسنجی تربیت نیروی متخصص در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی اشاره کرد و اذعان داشت: این کار انجام شده و برای تربیت این نیروها در فنی و حرفه‌ای خوزستان کارهای در حال انجام است.

این مقام مسئول با اشاره بر ضرورت بروز رسانی امکانات و تجهیزات فنی و حرفه‌ای خوزستان افزود: باید در این زمینه استان به کمک ما بیاید و ما نیز در کنار این کمک‌ها برای رفع مشکل به سازمان مکاتباتی انجام می‌دهیم.

عبدالنبی سواعدی اظهار کرد: اگر بخواهیم آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در استان خوزستان براساس استاندارد و به روز باشد باید امکانات و تجهیزات ما نیز بروز رسانی شوند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به مصوبات شورای اجتماعی کشور بیان داشت: براساس این مصوبه باید نیروی انسانی در استان توانمند شوند که امیدوارم همه دستگاه‌ها ما رایاری کنند تا این طرح نیز به خوبی اجرا گردد.

انتهای پیام/گ

لزوم تدوین طرح جامع اشتغال استان خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.