ترکی فیصل: عربستان سعودی با رویکرد جدید آمریکا علیه ایران موافق است

ترکی بن فیصل آل سعود از تأیید و حمایت عربستان سعودی از سیاست جدید رئیس‌جمهور آمریکا در قبال ایران خبر داد.

ترکی فیصل: عربستان سعودی با رویکرد جدید آمریکا علیه ایران موافق استبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی آی بیست و چهار نیوز، ترکی بن فیصل آل سعود، شاهزاده سعودی گفت عربستان سعودی با رویکرد جدید آمریکا علیه ایران موافق است.

وی روز یکشنبه در حاشیه همایش سیاسی «اسرائیل» با عنوان «نشست امنیتی خاورمیانه» در نیویورک از تأیید و حمایت عربستان سعودی در ارتباط با سیاست جدید دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در قبال ایران خبر داد.

رئیس سابق سازمان اطلاعات عربستان در این نشست گفت: «ملک سلمان، پادشاه عربستان سعودی در پی سخنرانی دونالد ترامپ درباره توافق هسته ای ایران، با صدور بیانیه ای اعلام کرد عربستان با اصول ارائه شده از سوی رئیس جمهور آمریکا نه تنها درباره خطر احتمالی تولید تسلیحات هسته ای از سوی ایران بلکه با مواضع ترامپ در ارتباط با سیاست های ماجراجویانه ایران در کشورهای عربی موافق است.

وی در ادامه سخنرانی خود در نشست امنیتی خاورمیانه بار دیگر از تصمیم ترامپ برای تایید نکردن پایبندی ایران به برجام حمایت کرد.

به گفته مقامات کاخ سفید، یک روز پس از آن که دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا از تأیید پایبندی ایران به توافق هسته ای با کشورهای پنج بعلاوه یک در سال دو هزار و پانزده، خودداری کرد، مقامات عربستان سعودی از ترامپ به سبب «رویکرد جدید و عمیقش در ارتباط با ایران» تمجید کردند.

ترکی بن فیصل در این نشست امنیتی در کنار «افرایم هالوی» رئیس سابق سازمان جاسوسی موساد نشسته بود!

ترکی فیصل: عربستان سعودی با رویکرد جدید آمریکا علیه ایران موافق است

انتهای پیام/

حمایت ترکی فیصل از سیاست‌های ضد ایرانی ترامپ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۷ ۰۱ آبان ۱۳۹۶
بزودی ال وهابی دشمنان سر سخت فرزندان رسول الله را به قعر جهنم خواهیم فرستاد تا در باره ایران تصمیم گیری نکند
آخرین اخبار