لاریجانی در پاسخ به اخطار عباسی:

رفتار امروز آمریکا شرورانه است/ مشکلات اقتصادی باید در اولویت قرار گیرد

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مسائل داخلی و حل و فصل مشکلات اقتصادی باید در اولویت قرار گیرد.

رفتار امروز آمریکا شرورانه است/ مشکلات اقتصادی باید در اولویت قرار گیردبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اسدالله عباسی نماینده مردم رودسر در جلسه علنی امروز طی اخطار به اصول 150 تا 154 قانون اساسی گفت: گزارشی که وزارت امور خارجه ارائه داد در برخی موارد از جمله آنجا که‌ اشاره ای به فراهم‌ شدن امکانات بودجه حاصل از فروش نفت شده کاملا شفاف‌سازی نشده است.

وی با بیان اینکه به نظر بنده گزارش قرائت شده دربارهبرجام بیشتر گزارش دولت است تا کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، ادامه داد: نکته مهم این است که طبق فرمایشات مقام معظم رهبری و نامه‌ای که در این باره نوشتند، بحث گشایش اقتصادی، بهبود معیشت و رفع معضلات کشور بسیار اهمیت دارد و باید در این باره بیشتر صحبت می‌شد.

نماینده مردم رودسر تاکید کرد: بهتر بود که در این جلسه گفته می‌شد که برای تقویت تولید ملی و اشتغال و همچنین جلوگیری از واردات بی‌رویه چه اقداماتی انجام دادیم.

علی لاریجانی رئیس مجلس در پاسخ به این اخطار قانون اساسی گفت: شما نمایندگان باید مسائل داخلی و حل و فصل مشکلات اقتصادی را در اولویت قرار دهید. 

وی ادامه داد:  رفتار امروز آمریکا شرورانه است و در این مسئله تردیدی نیست، اگر به گذشته هم نگاه کنید ابتدا با دو نامه‌ای که رئیس جمهور آمریکا داد مذاکرات با یک شراطی مورد توافق قرار گرفت و در چارچوب 1+5 به نتیجه رسید.

رئیس مجلس شورای اسلام با بیان اینکه اینها الان به برخی از تعهداتشان عمل نمی‌کنند، تصریح کرد: گزارش سریعی درباره مواردی که نقش کردند هم آمده است و طبعا هم نمایندگان باید در جریان باشند و اقداماتی در مقابل این رفتارها داشته باشند.

لاریجانی خاطرنشان کرد: اما این نکته‌ای که گفتید درست است و دولت و مجلس باید روی مسائل داخلی کشور مخصوصا جنبه‌های ثروت‌آفرینی اقتصادی بشتر تمرکز داشته باشد تا در بودجه آینده و تصمیمات مجلس مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار