راه اندازی ستاد ازدواج در تویسرکان

امام جمعه تویسرکان با بیان اینکه مرکز مشاوره ستاد صیانت از خانواده در آینده‌ای نزدیک در تویسرکان آغاز به کار می‌کند گفت: صیانت از بنیاد خانواده مصداق امر به ‎معروف است.

راه اندازی ستاد ازدواج در تویسرکانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت الاسلام موحدی، امام جمعه تویسرکان در شورای فرهنگ عمومی شهرستان تویسرکان گفت: در شرایط کنونی توجه ویژه به مقوله ازدواج موفق و پیشگیری از وقوع طلاق‌های متعدد از مهمترین کارکردهای ستاد صیانت از خانواده است که باید با تلاش مضاعف پیگیری شود.

 وی بیان کرد: مشاوره‌های تخصصی قبل، حین و بعد از ازدواج با استفاده از نظر کارشناسان و روانشناسان کارآزموده، توانمند و متخصص باید در شهرستان تویسرکان به یک رویه و فرهنگ عمومی تبدیل شود.

 حجت الاسلام مرتضی موحدی با اشاره به اینکه همه مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به اصل امربه معروف و نهی از منکر و مصادیق آن شامل صیانت از بنیان خانواده، پیشگیری از طلاق و گسترش هدفمند فعالیت‌های قرآنی دغدغه داشته باشند تاکید کرد: از ظرفیت مکان‌های مذهبی مانند حسینیه ها و مساجد در پیشبرد فعایت‌های قرآنی بهره وری حداکثری ایجاد شود.

 فرماندار تویسرکان نیز در این نشست گفت: مدیریت شهرستان تویسرکان بر اساس سیاست‌های دولت، همواره از گسترش و هدفمندسازی فعالیت‌های قرآنی در این شهرستان حمایت کرده و می‌کند.

 حبیب مومیوند افزود: راه اندازی ستاد صیانت از خانواده و مرکز مشاوره امور مربوط به تحکیم بنیان خانواده از نیازهایی بود که در شهرستان تویسرکان احساس می شد و اکنون در آستانه آغاز به کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/ ش

راه اندازی ستاد ازدواج

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار