دبیر جایزه تعالی و سرآمدی شرکت ملی گاز ایران؛

پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد از برترین شرکت ها در تعالی سازمانی است

دبیر جایزه تعالی و سرآمدی شرکت ملی گاز ایران گفت: پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد از برترین و پیشروترین شرکت ها در حوزه تعالی سازمانی و نظام های مدیریتی شرکت ملی گاز ایران می باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  حمید رضا ادیب نیا دبیر جایزه تعالی و سرآمدی شرکت ملی گاز ایران در بازدید از مجموعه نظام تعالی پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد گفت: برای اجرای این جشنواره ابتدا چهار شرکت اصلی شرکت های تابعه صنعت نفت خود را ارزیابی و سپس نسبت به معرفی برترین ها به دبیرخانه اقدام خواهند نمود و این دبیرخانه هم طی ارزیابی، برترین ها شرکت ها را در سطح صنعت معرفی خواهد کرد.

ادیب نیا با اشاره به برگزاری طرح پایلوت این جایزه در سال گذشته افزود: وضعیت مناسب و شایسته این پالایشگاه در این جشنواره نشان از حضور قوی در حوزه نظام های مدیریتی بود که طی این بازدید مقرر شد ارزیابی ها مورد بررسی قرار بگیرد و از این یافته ها برای برگزاری هرچه بهتر و مستمر جایزه سرآمدی و بهبود مستمر صنعت نفت بهره مند شویم.

رییس پژوهش های منابع انسانی و تحول اداری شرکت ملی گاز ایران ادامه داد : خوشبختانه در این بازدید توانمندی ها و دستاوردهای شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد در حوزه مسئولیت های اجتماعی و نظام پیشنهادها، خودکفایی و حوزه های مختلف تعالی و سرآمدی و بهبود مستمر مورد ارزیابی قرار گرفت و به اهداف پیش بینی شده دست یافتیم.

وی با بیان اینکه نخستین مرحله این جایزه سرامدی در 9 اسفندماه امسال برگزار خواهد شد افزود: مطابق برنامه ریزی های صورت گرفته قرار است این ارزیابی هر سال برگزار شود و حضور شرکت های تابعه در جایزه به آمادگی آنها و سطح امتیاز کسب شده در دوره قبل بستگی دارد.

 

انتهای پیام// م.ه

 

 

پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد از برترین شرکت ها در تعالی سازمانی است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار