معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: استان کرمان در زمینه پوشش نو آموزان پیش دبستان در رتبه پنجم کشور قرار دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، رضا طلابیگی؛ معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: در تابستان 96 بیش از 59 هزار دانش آموز کلاس اولی سنجش جسمانی و آمادگی تحصیلی شدند.
وی از توزیع کیت های آموزشی ویژه دوره ابتدایی در تمامی مدارس استان خبر داد و بر استفاده از این کیت ها در راستای تسهیل فرایند یاددهی و یادگیری تاکید کرد.
طلابیگی با اشاره به تحصیل بیش از 48 هزار نوآموز در مراکز پیش دبستانی استان گفت: استان کرمان در زمینه پوشش نو آموزان پیش دبستان در رتبه پنجم کشور قرار دارد.
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان ارتقای مدیریت آموزشگاهی، توسعه عدالت آموزشی در فرصت های یادگیری و ارتقا و بهبود کیفیت آموزش و یادگیری توسط گروههای آموزشی را از مهترین برنامه های حوزه آموزش ابتدایی دانست.
طلابیگی از اجرای طرح کانون مدرسه در مدارس ابتدایی استان با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین دانش آموزان دوره ابتدایی خبر دادو گفت: طرح شهاب (شناسایی و هدایت استعداد های برتر) در شهرستان های زرند، کرمان، بافت، بردسیر، جیرفت، بم، سیرجان، شهربابک، رفسنجان، کهنوج و عنبر آباد آجرا می شود و بیش از 40 هزار دانش آموز در سال تحصیلی جاری تحت پوشش این طرح قرار خواهند گرفت.
طلابیگی افزود: طرح تدبیر نیز در 583 مدرسه دوره ابتدایی استان در سال تحصیلی جدید اجرا می شود.
وی از تحصیل 327 هزار و 777 دانش آموز در مدارس دوره ابتدایی استان در سال تحصیلی جاری خبر داد.
انتهای پیام/ی

توزیع نوشت افزار بین دانش آموزان بی بضاعت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار