نگاه واقعی به ورزش خواسته نماینده ولی فقیه در استان

نماینده ی ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد خواستار نگاه واقعی به ورزش شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛آیت الله ملک حسینی در دیدار مدیرکل ورزش و جوانان و جمعی از معاونان و مدیران این سازمان و همچنین ورزشکاران با بیان اینکه نباید به ورزش به عنوان سرگرمی، بازی و مسابقه نگاه کرد گفت: ورزش فرصت مناسبی برای ریاضت کشیدن و دستیابی به مدارج عالیه روحی و جسمی است.


نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: دستیابی به مرام پهلوانی باید سرلوحه کار ورزشکاران باشد و ورزشکاران باید در کنار ورزش قهرمانی خود را به ویژگی های پهلوانی هم آراسته کنند.


آیت الله ملک حسینی نیاز جامع به نشاط روحی و جسمی را یاد آور شد و گفت: برای رهایی از خمودگی و سستی و دمیدن روح نشاط در جامعه به ورزش های همگانی بیشتر توجه شود.


نماینده ی ولی فقیه در استان به ویژگی های منحصر به فرد مردم استان در کشور اشاره کرد و افزود: وجود استعداد های ورزشی در کنار استعدادهای سرشار علمی می طلبد با شناسایی آنان زمینه را برای تعالی بیشتر جوانان استان فراهم کرد.


وی پرهیز از حاشیه هایی مانند چپ و راست سیاسی را نیازمهم جامعه ی ورزشی دانست و گفت: برخی مصائبی که می بینیم معلول فشار دشمنان نیست بلکه معلول نوع نگاه و رفتار خودمان است.


آیت الله ملک حسینی شناخت اولویتها و تلاش برای پاسخ گویی به مطالبات جامعه ی ورزش را راه نجات و تعالی دانست و افزود: با حمایت های بیشتر از علاقمندانِ نیازمند و محروم در کنار ورزشکاران حرفه ای زمینه را برای معرفی چهره های بیشتر از استان به جامعه ی ورزشی کشور فراهم کرد.


در این دیدار علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان هم با ارائه ی گزارشی از خدمات این سازمان در استان گفت: تا پایان سال دست کم 15 فضای ورزشی به ظرفیت استان افزوده می شود.


وی همچنین با اشاره به رقابت های آسیایی جاکارتا گفت: ورزشکارانی از استان در این رقابت ها شرکت می کنند.


در این دیدار همچنین برای دوچرخه سواری که قرار است فردا حرم امامزاده قاسم (ع)در یاسوج تا حرم نورانی امام حسین (ع) را رکاب بزند آرزوی موفقیت شد.

انتهای پیام/د

دستیابی به مرام پهلوانی باید سرلوحه کار ورزشکاران باش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.