اجرای طرح شناسه دار کردن گوشی‌های تلفن همراه در استان مرکزی

دبیر کمیسیون قاچاق کالا و ارز استان مرکزی از اجرای طرح شناسه دار کردن گوشی‌های تلفن همراه در این استان خبرداد.

اجرای طرح شناسه دار کردن گوشی‌های تلفن همراه در استان مرکزی

 آدینه دبیر کمیسیون قاچاق کالا و ارز استان مرکزی درحاشیه جلسه کمیسیون برنامه ریزی هماهنگی و نظارت مبارزه با قاچاق کالا و ارز این استان  در گفتگوبا  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت: به منظور جلوگیری از قاچاق گوشی تلفن همراه است و از ۲۸ مهرماه در استان اغاز شده است.


آدینه با بیان اینکه با برنامه ریزی این طرح پیش می‌رود افزود:به منظور جلوگیری از التهاب در بازار این طرح را از یک برند خاص شروع شده است.

وی با اشاره به اینکه طرح شناسه دار کردن انبار‌های نگهداری کالا و ارزکه سال گذشته به عنوان پایلوت در استان سمنان اجرایی شده بود اضافه کرد: اکنون در همه استان‌ها استان‌ها در حال اجراست گفت:: این طرح در استان با پیشرفت ۲۰۰ درصدی نسبت به استان پایلوت اجرایی شد.

دبیر کمیسیون قاچاق کالا و ارز استان مرکزی ادامه داد: سازمان صنعت معدن و تجارت به عنوان مجری این طرح توانسته رتبه‌های اول تا چهارم را کسب کند و با تدوام طرح باید در جهت رفع موانع و مشکلات آن براییم.

وی ازآغاز طرح پایلوت پنجره واحد خدمات کشاورزی و تخصیص سوخت به چاه‌های اب کشاورزی از مردادماه در استان هم خبر داد و اضافه کرد: در این جلسه نقاط اسیب و ضعف این طرح مشخص و مقرر شد در جهت رفع این نواقص دستگاه‌های مربوطه اقدامات لازم را انجام دهند.

آدینه به اجرای طرح پلاک گذاری ادوات کشاورزی هم اشاره کردو گفت:: سن پلاک گذاری ادوات کشاورزی از ۱۳ به ۲۵ سال افزایش پیدا کرده است و این امر مستلزم اطلاع رسانی است و باید پلیس راه و جهاد کشاورزی بستر‌های لازم این طرح را ایجاد کنند.

انتهای پیام / ج

جلسه کمیسیون قاچاق کالا و ارز استان مرکزی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.