اعلام فراخوان عضویت در سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی کردستان

سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی واحد کردستان از اعلام فراخوان عضویت در سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی کردستان از اول آبان ماه خبر داد .

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛مجید آوج،گفت: سازمان دانشجویان به منظور ساماندهی مطلوب و توسعه مشارکت دانشجویان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در زمینه‌های اجتماعی، سیاسی، علمی، صنفی، و فوق برنامه و در راستای تحقق استراتژی برنامه توسعه جهاد دانشگاهی مبنی بر «تاکید بر تقویت فرهنگ و ارزش‌های اسلامی در جامعه و به خصوص در نسل جوان و دانشجویان دانشگاه‌ها تاسیس شده است».

وی افزود: هدف از تأسیس سازمان دانشجویان، ایجاد زمینه برای کشف، شکوفایی و اعتلای استعدادهای اجتماعی، سیاسی، هنری، علمی - فرهنگی دانشجویان و ارتقای همکاری و مشارکت آنان است .

آوج بیان کرد: تأکید بر فرهنگ اصیل اسلامی و ارزش‌های انقلاب اسلامی، تعدد و تنوع بخشیدن به فعالیت‌های متناسب با ابعاد زندگی جوانان دانشجو، بهره‌گیری از حرکت‌های خودجوش دانشجویی و جلب مشارکت دانشجویان در اداره سازمان، جذب و ساماندهی نیروهای دانشجویی در عرصه‌های سازندگی و موقعیت‌های ویژه کشور، تأکید بر فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و خدماتی در مناطق محروم و اهتمام به برقراری ارتباطات بین‌المللی بین دانشجویان ایرانی و دانشجویان از سیاست‌های سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی است .

وی عنوان کرد: دانشجویانی که عضو این سازمان شوند، می‌توانند در فعالیت‌های فرهنگی جهاددانشگاهی با این نهاد همکاری داشته باشند .

سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان با اشاره به فعالیت دو خبرگزاری ایسنا و ایکنا زیر نظر حوزه فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان اعلام کرد: دانشجویان علاقمند می‌توانند با شرکت در کارگاه‌های آموزشی خبرنویسی با این دو خبرگزاری همکاری کنند .

وی ادامه داد: صندوق قرض‌الحسنه دانشجویان یکی از مؤسسات زیر نظر جهاددانشگاهی بوده که به دانشجویان در صورت نیاز تسهیلات دانشجویی پرداخت می‌کند .

آوج به فعالیت مرکز افکار سنجی ایسپا در راستای توسعه علمی و تحقیقاتی کشور، رفع نیازهای سازمان ها و نهادهای تصمیم گیر، ضرورت توجه به افکارعمومی و لزوم بهره‌گیری از مشارکت و دیدگاه‌های  شهروندان در بهبود و توسعه امور کشور در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و افزود: دانشجویان در صورت علاقه همچنین می‌توانند به عنوان پرسشگر با مرکز افکار سنجی ایسپای واحد فرهنگی جهاددانشگاهی همکاری داشته باشند .

وی به فعالیت مرکز گردشگری علمی – فرهنگی دانشجویان جهاددانشگاهی اشاره و خاطرنشان کرد: دانشجویان عضو سازمان دانشجویان می‌توانند در اردوهای گردشگری علمی جهاددانشگاهی شرکت کنند .

سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان در پایان یادآور شد: دانشجویان علاقمند به عضویت در سازمان دانشجویی جهاددانشگاهی می‌توانند به دفاتر فرهنگی دانشگاه‌های استان و یا به حوزه فرهنگی جهاددانشگاهی واقع در سه راه جهاد، سایت اداری، جهاددانشگاهی مراجعه کنند .

انتهای پیام/م

فراخوان عضویت در سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی کردستان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.