برگزاری انتخابات شورای دانش‌آموزی در ناحیه 2 همدان

رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 همدان از برگزاری انتخابات شورای دانش‌آموزی در 170 مدرسه در ناحیه 2 همدان خبر داد.

برگزاری انتخابات شورای دانش‌آموزی در 170 مدرسه ناحیه 2 همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ باب‌الحوائجی،رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 همدان ظهر امروز در مراسم بیستمین انتخابات شورای دانش‌آموزی در دبیرستان پسرانه علمی گفت: آموزش و پرورش 36 هزار شهید دانش‌آموز و 5 هزار شهید فرهنگی را تقدیم نظام کرده است و امید است بتوانیم ادامه‌دهنده راه شهیدان باشیم.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان با برگزاری انتخابات توانستند بسیاری از خواسته‌های خود را در مدارس محقق کنند، افزود: برآورده شدن خواسته‌ها همگی با انتخاب اصلح در شورای دانش‌آموزی صورت گرفته است.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 همدان با اشاره به روز بسیج دانش‌آموزی و 13 آبان مصادف با روز استکبارستیزی اظهار داشت: امسال قصد داریم روز 13 آبان را با توجه به نگاه خصمانه رئیس جمهور آمریکا به ایران هرچه با شکوه‌تر برگزار کنیم.

وی خاطر نشان کرد: در این روز به آمریکا خواهیم فهماند که ایران از تحقق آرمان‌های خود دست بر نخواهد داشت و تا آخر بر سر پیمان خود با رهبری ایستاده است.

محمد باب‌الحوائجی در ادامه برگزاری بیستمین دوره انتخابات دانش‌آموزی را زمینه‌ای را برای افزایش روحیه مشارکت‌جویی در بین دانش‌آموزان برشمرد وادامه داد:دانش‌آموزان با شرکت در این انتخابات، تعیین سرنوشت خود را تمرین می‌کنند.

 رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 همدان اشاره‌ای به برگزاری تعداد دوره‌های انتخابات ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی و سایر انتخابات مهم در کشور کرد و افزود: این مهم مایه مباهات است که در سخت‌ترین شرایط از جمله جنگ تحمیلی انتخابات در کشور برگزار شده و مردم اصلح را انتخاب کردند.

باب‌الحوائجی با بیان اینکه با طی دوره‌های مختلف، مردم در زمینه‌های مختلف شرکت کرده و مطالبه خود را در پای صندوق رأی از مسوولان و نظام درخواست کردند، خاطرنشان کرد: امروز دیگر دانش‌آموزان از این قاعده مستثنی نیستند.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 همدان با بیان اینکه در حال حاضر 170 مدرسه در ناحیه 2 انتخابات شورای دانش‌آموزی برقرار است، گفت: آمار شرکت‌کنندگان در این انتخابات 42 هزار دانش‌آموز است که بالغ بر یک‌هزار و 250 نفر را به عنوان اصلح انتخاب خواهند کرد.

وی با تأکید بر اینکه دانش‌آموزان تمرین دموکراسی و انتخاب اصلح را در مدرسه فرا می‌گیرند، خاطر نشان کرد: هیچ مکانی بهتر از مدرسه نمی‌تواند مفهوم چگونه زیستن را به دانش‌آموزان بیاموزد.

انتهای پیام/ج


برگزاری انتخابات شورای دانش آموزی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.