مدیرعامل ستاد دیه استان؛

آزادی 116مددجوی زندانی جرایم غیر عمد در کرمان

مدیر عامل ستاد دیه استان کرمان از آزادی 116زندانی جرایم غیر عمد از زندان های این استان طی هشت ماهه امسال خبر داد.

آزادی 116مددجوی زندانی جرایم غیر عمد در کرمانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ سید حجت الله موسوی قوام، مدیر عامل ستاد دیه استان کرمان با اشاره به اینکه این تعداد زندانی بدهکار دیه، مهریه و بدهکار مالی بودند، گفت:این تعداد زندانی با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 600 میلیون تومان آزاد شدند.

وی افزود:از این تعداد زندانی 65 نفر از محل ستاد دیه استان؛ 15 نفر ستاد دیه کشور ؛ 4 نفر اعتبارات بانک ها ، 14 نفر صندوق تامین خسارت و مابقی با اخذ رضایت شاکی آزاد شدند.

موسوی قوام با اشاره به اینکه بیشترین آمار زندانیان جرایم غیر عمد مربوط به زندان کرمان است، تصریح کرد: کمترین آمار به زندان منوجان با 5 زندانی است.

وی با اشاره به اینکه همچنان مهریه و نفقه بالاترین آمار موجودی زندانیان جرایم غیر عمد است؛ گفت: در حال حاضر 164 زندانی محکوم به نف=قه و مهریه ؛ 104 بدهکار مالی و مابقی محکومین به پرداخت دیه در تصادفات هستند.

موسوی قوام افزود: در حال حاضر 280 زندانی جرایم غیر عمد در زندان های این استان به سر می برند که برای آزادی آنها به 7 و نیم میلیارد تومان نیاز است.

مدیر عامل ستاد دیه استان کرمان با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون 25 جشن گلریزان برگزارشده است؛ گفت: تعهد خیرین 24 میلیارد ریال بوده که تاکنون 40 درصد این مبلغ وصول شده است.

انتهای یپام/ح

آزادی 116تن از زندانیان جرائم غیرعمد درکرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار