مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: ۷۰ ورزشکار از استان همدان موفق به کسب عنوان های فرا ملی و بین المللی در مسابقات جهانی  شدند.

 کسب 70 عنوان فراملی توسط ورزشکاران همدانیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در مراسم  تجلیل از کشتی گیر همدانی بیان کرد: مدال طلای آسیا و حضور دانیال شریعتی نیا در جام جهانی نتیجه یک کار گروهی بوده است.

وی اظهار داشت: در این موفقیت بزرگ علاوه بر تلاش های  مداوم و تمرینات مستمر این ورزشکار همدانی، خانواده های آنها، هیئت کشتی و مربی این ورزشکار با اخلاق در این موفقیت سهیم داشتند.

منعم با اشاره به سوابق درخشان کشتی استان همدان در گذشته بیان کرد: کشتی همدان به دلایلی دچار افت شد و حالا امیدواریم با تلاش های بی وقفه مدیریت جدید هیئت کشتی موفقیت های کشتی گیران همدانی مستمر باشد.

 وی با اشاره به حضور  و کسب مدال توسط کشتی گیر همدانی اظهار کرد: وی با حضور در المپیک آسیایی و مسابقات المپیک ۲۰۲۰ برای ایران و استان همدان افتخار آفرینی کند.

مدیرکل ورزش وجوانان استان همدان با بیان اینکه در سال جاری ۷۰ ورزشکار از استان همدان موفق به کسب عناوین فرا ملی شدند تاکید کرد: به زودی در مراسمی با حضور مسئولان کشوری و استانی از مدال آوران استان تجلیل خواهد شد.

 در پایان این دیدار مدیرکل ورزش و جوانان و نیز رییس هیئت کشتی با اهدای لوح و هدیه از این قهرمان جوان ایران و آسیا قدردانی کرد.

انتهای پیام/د

 70 ورزشکار همدانی عناوین فراملی کسب کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.