تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س)؛

پدافند غیر عامل نباید سیاسی شود

تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) گفت: پدافند غیر عامل با مسائل بسیار مهمی مواجه است و نباید آلوده به مسائل سیاسی شود.

پدافند غیر عامل نباید سیاسی شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، آیت الله سید محمد سعیدی قبل از ظهر پنج‌شنبه در دیدار سردار غلامرضا جلالی،‌ رئیس سازمان پدافند غیر عامل طی سخنانی پدافند غیر عامل را برای انسان مهم دانست و گفت: هر امت و دولتی که بتواند قدم‌های خود را صحیح و مدبرانه بردارد می‌تواند از تهدیدها دور شده و امنیت را تضمین کند.

وی در ادامه با اشاره به نقش پدافند غیر عامل درحوزه اقتصاد، گفت: حرکت‌های پدافند غیر عامل پیشگیرانه است که می‌تواند از وقوع حوادث جلوگیری کند.

امام جمعه قم در ادامه با اشاره به تهدیدهای دشمن بیان کرد: دشمن به دنبال غفلت ما است و اگر در این زمینه پدافند غیر عامل به روز و فعال نباشد دشمن از هر فرصتی برای حمله استفاده می‌کند.

وجود امنیت نباید باعث غفلت شود

وی در ادامه با اشاره به جایگاه ایران در منطقه و امنیت این کشور بیان داشت: وجود امنیت نباید باعث غفلت شود بلکه باید قدردان این امنیت بود و برای حفظ آن تلاش کرد.

آیت الله سعیدی ادامه داد: گستردگی پدافند غیرعامل از پدافند عامل بیشتر است و مسائلی همچون مسائل فرهنگی، فضای مجازی و اخلاقی در حوزه فعالیت‌های پدافند غیر عامل است که باید برای آن تدابیر بیشتری اندیشیده شود.

وی با تأکید بر این مطلب که پدافند غیر عامل نباید سیاسی شود، افزود: نباید در این حوزه با سرنوشت مردم بازی کرد و مباحثی که با امنیت و آرامش مردم مرتبط است باید با فراغ مالی بیشتری به آن پرداخته شود.

انتهای پیام/ز

دیدار رئیس پدافند غیر عامل با آیت الله سعیدی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار