توان نظامی جمهوری اسلامی ایران دفاعی است

امام جمعه بندرعباس گفت: توان نظامی جمهوری اسلامی ایران دفاعی است و به همین علت مستکبران که چشم طمع به این آب و خاک دارند، نگرانند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ، آیت اله نعیم آبادی در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس افزود: ملت غیور ایران یک لحظه از تقویت بنیه دفاعی خود غافل نمی‌شود و در صورت نیاز، طراحی، تولید و ساخت دیگر تجهیزات دفاعی متناسب با تهدید‌های احتمالی را نیز انجام می‌دهد.

وی با تاکید بر توان تجهیزاتی، استعداد انسانی و هدف مشترک ارتش، سپاه و بسیج در پاسداری از تمامیت ارضی و ارمان‌های انقلاب اسلامی گفت: امروز همه نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران، پرقدرت‌تر از همیشه به انجام وظیفه مشغول هستند.

نماینده، ولی فقیه در استان گفت: آمریکا در هیچ کشوری جایگاهی ندارد و حتی کشور‌های عربی هم حامی ترامپ نیستند.
آیت اله نعیم آبادی افزود: رقص شمشیر ترامپ در عربستان نشاندهنده ذلت و خواری امریکا در خاورمیانه است.

وی با گرامیداشت هشتم ابان روز نوجوان و بسیج دانش اموزی گفت: فعالیت بسیج فقط در عرصه دفاع خلاصه نمی‌شود بلکه فعالیتی فراگیر و همه جانبه دارد.

خطیب جمعه بندرعباس افزود: باید روحیه دفاع، غیرت و ابتکار را در دل نوجوانان بسیجی تقویت کرده تا هیچ وابستگی اقتصادی و فرهنگی به کشور‌های بیگانه نداشته باشیم.

آیت اله نعیم آبادی با گرامیداشت سالروز شهادت امام حسن مجتبی (ع) افزود: روایات متعدد و قوی، هفتم صفر را سالروز شهادت امام دوم شیعیان می‌داند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان نیز پیش از خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس به سالروز تاسیس تعزیرات حکومتی در سال ۷۳ اشاره کرد و گفت: سازمان تعزیرات حکومتی استان با ابداع روش‌های خلاقانه تلاش می‌کند تا به بهترین شکل به مردم خدمت رسانی کند.
سید مرتضی مدنی افزود: مردم باید از حقوق شهروندی خود آگاه باشند و سازمان این امادگی رادارد تا با اطلاع رسانی دقیق مردم را ازاین حقوق آگاه کند.

انتهای پیام/ب

صحبت های آیت اله نعیم آبادی در خطبه های نماز جمعه  بندرعباس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.