عطایی:قانون نیاز به تفسیر ندارد / برخی تصمیمات موجب آشفتگی لیگ می‌شود

سرمربی تیم والیبال كاله آمل گفت: به اعتقاد من قانونی كه به طور كامل روشن و واضح است نیازی به تفسیر ندارد.

بهروز عطایی در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اتفاقات رخ داده در دیدار دو تیم كاله آمل و سارویه ساری، اظهار داشت: دو بازیكنی كه از گنبد به این تیم آمده‌ بودند و در تركیب سارویه به میدان رفتند، بر اساس قانون نبود و این بازیكنان تا روز مسابقه قرار نبود مقابل ما بازی كنند.

وی ادامه داد: ما از روز قبل از مسابقه اعتراض خود را به سازمان لیگ ارائه كردیم و گفتیم كه این بازیكنان نباید بازی كنند. اما كمیته انضباطی صبح بازی و چند ساعت مانده به آغاز مسابقه تشكیل جلسه داد و اجازه بازی به این دو بازیكن داد كه واقعا عجیب بود.

عطایی خاطر نشان كرد: سوال اصلی من در ابتدا این است كه اصلا چرا باید كمیته انضباطی روز چهارشنبه برگزار شود؟ مگر غیر از این است كه جلسات این كمیته همیشه دوشنبه‌ها برگزار می‌شد؟ از طرفی دیگر وقتی در آیین‌نامه به طور واضح و روشن درباره این موضوع صحبت شده است چرا بر اساس همان آیین‌نامه برخورد نمی‌شود؟

وی افزود: متاسفانه سازمان لیگ و كمیته انضباطی این موضوع را توجیه می‌كنند و قانونی كه خودشان نوشته و تصویب كرده‌اند را تفسیر می‌كنند. آیا قانون نیاز به تفسیر دارد؟ به ما گفته می‌شود كه تیم گنبد منحل شده است اما این درست نیست و ما این منحل شدن را قبول نداریم. تیم‌ها بر اساس شهرشان فعالیت می كنند و عوض شدن اسپانسر به معنی انحلال یك تیم نیست كه اگر باشد هم باز خودش نمونه عینی بی‌قانونی است.

عطایی در ادامه گفت: من با هر كارشناس حقوقی كه در این باره صحبت كردم و دلایل فدراسیون را بیان كردم قانع نشد همانطور كه ما خودمان متقاعد نشدیم و معتقدیم بی‌قانونی رخ داده است و تیم كاله در هفته چهارم اسیر این بی‌قانونی شد و متضرر شد.

سرمربی تیم والیبال كاله افزود: اگر قرار باشد هر بار بر مبنای توجیهات خودمان رفتار كنیم كه سنگ روی سنگ بند نمی‌شود و آشفتگی رخ می‌دهد. این لیگ به اندازه كافی بی نظمی دارد حالا به این راحتی به یك بازیكن كارت بازی می‌دهند و به مشكلاتی كه ایجاد خواهد كرد فكر نمی‌كنند.

وی ادامه داد: هر دو بازیكن هم همایون‌فر و هم اسماعیل پور تاثیر مستقیم روی نتیجه و روند بازی داشتند و من نمی‌دانم چه كسی می‌خواهد جوابگوی این اتفاق باشد. دقیقه نود اعلام شد كه این بازیكنان حضور دارند و ما حتی فرصت آنالیز این نفرات را نداشتیم. این چه قانونی است كه یك بازیكن امروز در یك شهر بازی كند و فردا در یك شهر دیگر؟

سرمربی كاله به نحوه نظارت دیدار تیمش با سارویه نیز اشاره كرد و گفت: آقای یگانه كه خودش دبیر سازمان لیگ است ناظر بازی بود و دقایقی از بازی و در حالی كه تیم ما 18 بر 15 پیش بود، بازی را به دلیل اینكه بازیكن تیم ما به تماشاگران آب معدنی داد سه دقیقه متوقف كرد! این اتفاق واقعا توجیه ندارد. اگر قرار بود تذكری داده شود در تایم اوت می‌شد این تذكر به تیم ما داده شود. آیا نیازی بود حتما بازی متوقف شود و در روند بازی وقفه ایجاد شود.

عطایی افزود: این قبیل رفتارها باعث می‌شود كه فكر ما به سمت دیگری برود و موجب شود تصور كنیم عمدی در این تصمیمات وجود دارد. كسی كه خودش علاوه بر ناظر بازی دبیر سازمان لیگ نیز هست نباید چنین رفتارهای شائبه‌سازی كند.

سرمربی كاله درباره بازی بعدی تیمش مقابل رعد پدافند كاشان گفت: همه بازی‌ها سخت هستند. تیم ما در جمع تیم‌هایی قرار دارد كه برای حضور در پلی آف می‌جنگد و هر بازی برایمان اهمیت خاص خودش را دارد.

انتهای پیام/

اظهارات بهروز عطایی درباره حواشی دیدار كاله و سارویه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار