امیر سرتیپ پوردستان در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

توانمندی موشکی ما به هیچ عنوان قابل مذاکره نیست/ اجازه بازدید از مراکز نظامی به هیچ کشوری داده نخواهد شد

جانشین فرمانده کل ارتش درباره احتمال مطرح شدن مذاکرات موشکی توسط غرب گفت: توانمندی موشکی ما به هیچ عنوان قابل مذاکره نیست.

توانمندی موشکی ما به هیچ عنوان قابل مذاکره نیست/ اجازه بازدید از مراکز نظامی به هیچ کشوری  داده نخواهد شدامیر سرتیپ احمد رضا پوردستان جانشین فرمانده کل ارتش در گفت و گو با  خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره احتمال مطرح شدن مذاکرات در موضوع موشکی توسط غرب اظهار کرد: توانمندی موشکی ما از قابلیت هایی است که به هیچ عنوان قابل مذاکره نیست.

جانشین فرمانده ارتش با تاکید بر اینکه ستاد کل نیروهای مسلح موضع ایران اسلامی را در حوزه دفاعی مشخص کرده است؛ اضافه کرد: اجازه بازدید از مراکز نظامی به هیچ شخصیت و هیچ کشوری داده نخواهد شد.

وی درباره آخرین تحولات سوریه عنوان کرد: انسجام و هماهنگی بسیارخوبی در مجموعه نیروهای مسلح حاضر در سوریه و مستشاران ایرانی وجود دارد.

امیر پوردستان افزود: وقتی شرایط تکفیری ها را در سوریه مرور می کنیم؛ مشاهده می کنیم که این تروریست ها در مرحله اضمحلال و عقب نشینی هستند.

جانشین فرمانده ارتش در پایان گفت: با توجه به تحولات و شرایطی که در سوریه در حال رقم خوردن است در ماه های آینده شاهد از بین رفتن گروهک های تروریستی در سوریه خواهیم بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منتظر
۱۲:۴۹ ۰۶ آبان ۱۳۹۶
خدا را شکر دشمنان ما نادان هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۰ ۰۶ آبان ۱۳۹۶
احسنت بر ارتش ولایت مدار
Iran (Islamic Republic of)
هم وطن
۰۷:۱۸ ۰۶ آبان ۱۳۹۶
آفرین بر ارتش و سپاه و بسیج و صد آفرین بر مردان با ایمان و شجاع که کوبنده بر دهن شیطان بزرگ می زنندو حق هیچ دخالتی بر دشمنان نمیدهند و هزار آفربن بر شهدا ، جانبازان و ایثارگران که به ما درس شهادت و مردانگی دادند و امروز هرچه عزت و آبرو در دنیا داریم به واسطه وجود آنها است آ . خدایا رزمندگان ما را در هر کجا خدمت می کنند موفق و پیروز بدار و دشمنان ما را روز به روز خوار و ذلبل تر بگردان.
Iran (Islamic Republic of)
هم وطن
۰۷:۱۸ ۰۶ آبان ۱۳۹۶
آفرین بر ارتش و سپاه و بسیج و صد آفرین بر مردان با ایمان و شجاع که کوبنده بر دهن شیطان بزرگ می زنندو حق هیچ دخالتی بر دشمنان نمیدهند و هزار آفربن بر شهدا ، جانبازان و ایثارگران که به ما درس شهادت و مردانگی دادند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۱ ۰۶ آبان ۱۳۹۶
باید این ظالمان را نابود کرد ۴۰سال است که حیثیت و شرف و عزت جهانی ملت ایران را بازیچه قرار داده اند صبر هم حدی داره تحمل همه چیز آسان است اما تحمل اقدامات ناشایست ابر قدرتهای جهانی آسان نیست یا مهدی جان ادرکنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۶ ۰۶ آبان ۱۳۹۶
درود بر امیر پوردستان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۱ ۰۵ آبان ۱۳۹۶
ای خدا خودت کمک کن
آخرین اخبار