بدرقه خادمان اربعین حسینی (ع) در چهارمحال و بختیاری

مراسم بدرقه خادمان اربعین حسینی (ع) در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

بدرقه خادمان اربعین حسینی (ع) در چهارمحال و بختیاریبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ سید جعفر موسوی مسئول دفتر ستاد بازسازی عتبات عالیات در چهارمحال و بختیاری گفت: مراسم بدرقه خادمان زائران سید و سالار شهیدان (ع) در اربعین حسینی (ع) ساعت ۱۴ فردا یکشنبه هفتم آبان ۹۶ در این استان برگزار می‌شود.

وی افزود: در این مراسم ۳۷۰ خادم با هشت دستگاه اتوبوس از مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد و دو دستگاه اتوبوس از بروجن به سمت موکب‌های استان بدرقه می‌شوند.

موسوی اضافه کرد: این استان با برپایی یک موکب در مرز شلمچه، یک موکب در موقعیت عمود ۲۸۵ و موکب دیگر در موقعیت عمود ۱۳۳۷ مسیر نجف اشرف به کربلای معلا، خدمات رسانی به زائرین را بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه امسال در مجموع مردم چهارمحال و بختیاری اسکان و پذیرایی ۲۲۰ هزار زائر اربعین حسینی (ع) را به مدت ۱۰ روز عهده دار شده اند ادامه داد: از این تعداد ۱۰۰ هزار نفر در کربلا، ۷۰ هزار نفر در موکب واقع در عمود ۲۸۵ مسیر نجف به کربلا و ۵۰ هزار نفر در مرز شلمچه خدمات رسانی می‌شوند.

موسوی خاطرنشان کرد: خیران می‌توانند کمک‌های نقدی را از طریق شماره حساب ۳۳۳۶ بانک صادرات و کمک‌های غیرنقدی از جمله مواد خوراکی، پوشاک را با مراجعه به دفتر مرکزی ستاد بازسازی عتبات عالیات در شهرکرد به نشانی خیابان ورزش، کوچه ۳۶، پلاک ۳۳ و یا دفاتر ائمه جمعه در شهرستان‌ها تحویل دهند.

مسئول دفتر ستاد بازسازی عتبات عالیات در چهارمحال و بختیاری، کمک‌های نقدی مردم این استان در اربعین سال گذشته را پنج میلیارد ریال اعلام کرد.

موسوی یادآور شد: موکب داران چهارمحال و بختیاری پارسال در موکب قمر بنی هاشم (ع) در کنار عمود ۲۸۵ مسیر نجف اشرف به کربلای معلا و همچنین خیابان باب القبله حرم مطهر حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در شهر مقدس کربلا، به حدود یک میلیون زائر پیاده اربعین حسینی خدمات ارائه نمودند.

به گفته وی؛ پارسال نزدیک به ۲۰ هزار نفر از مردم استان چهارمحال و بختیاری در پیاده روی اربعین حسینی (ع) از نجف اشرف تا کربلای معلا شرکت کردند.

انتهای پیام/ز

مراسم بدرقه خادمان اربعین حسینی (ع) برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار