اولویت های توسعه ای شهرستان سنندج باید مشخص شود

فرماندار شهرستان سنندج بر تعیین اولویت های لازم در راستای توسعه و رونق این شهرستان توسط مدیران ادارات تاکید کرد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛ابراهیم زارعی، فرماندار سنندج امروز (7 آبان) در جلسه شورای اداری شهرستان سنندج که در سالن جلسات فرمانداری تشکیل شد، گفت: اولویت های لازم در راستای توسعه و رونق شهرستان باید به طور مکتوب و مستند تهیه و در اختیار فرمانداری قرار داده شود.

وی به معضلات سطح شهر سنندج هم چون ساخت و ساز غیرمجاز و سد معبر توسط دستفروشان اشاره کرد و گفت: مسئولان امور شهری مقصر اصلی وضعیت و معضل ایجاد شده در شهر سنندج هستند که می بایست در زمانی که تعداد دستفروشان بسیار اندک بود از تجمع آنها جلوگیری می کردند.

زارعی بیان کرد: شهرداری سنندج نسبت به اجرای احکام تخریبی کمیسیون ماده 100 در ارتباط با ساخت وسازهای غیرمجاز تعلل کرده و فقط به دریافت جریمه نقدی بسنده کرده است.

فرماندار شهرستان سنندج گفت: قرار بود تا تاریخ 7 خردادماه امسال شهرداری اقدام به ساماندهی دستفروشان کند، پنج ماه گذشته و هنوز هیچ اقدامی در راستای ساماندهی دستفروشان انجام نشده و قصور هم از شهرداری است.

رییس کل محاکم عمومی انقلاب اسلامی شهرستان سنندج هم در این جلسه گفت: اگر شهرداری در ابتدا به وظیفه خود در زمینه جلوگیری از سد معبر و حضور دستفروشان در سطح خیابان ها عمل می کرد اکنون با اذحام آنها و عدم کنترل آنها مواجه نمی شد.

محمد یاری جانی بیان کرد: شنیده شده عده ای حتی اقدام به فروش پیاده رو به دستفروشان می کنند و این جرم است و باید عوامل شهرداری این موارد را با مستندات آن به ما منعکس کنند تا با آنها برخورد شود.
انتهای پیام/م
منبع:شبستان

عدم اقدامات شهرداری سنندج درراستای ساماندهی دستفروشان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.