کاهش 21 درصدی سرقت در 7 ماهه امسال

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب ازکاهش 21کاهش درصدی وقوع سرقت ها در هفت ماهه ساله 96 نسبت به مدت مشابه سال قبل در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ بهروز سرتیپ نیا  فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب گفت:  سرقت مغازه 75درصد، اماکن دولتی33درصد، اماکن خصوصی 12درصد، خودرو17درصد، محتویات داخل خودرو 28درصد، جیب بری50درصد،ا حشام 47 درصد و سایر سرقتها 35 درصد کاهش داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب با اشاره به برخورد با سارقان سابفه دار بیان كرد: با شناسايی و دستگيری سارقان سابقه دار خودرو، ميزان كشفيات خودرو 12درصد افزایش را نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می دهد.

سرهنگ سرتیپ نیا در ادامه با اشاره به دستگیری 126 سارق و 185 فقره سرقت کشف شده افزود: برقراری آرامش و ارتقاء احساس امنيت مهمترين خواسته شهروندان از پليس است، پس بايستی با برخوردی مناسب با مردم در جهت ايجاد نظم و امنيت قدم برداريم.

وی در خصوص کشف مواد مخدر در این شهرستان افزود: کشفیات مواد مخدر در 7 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 75 درصد رشد داشته است و در این رابطه چندین باند متلاشی و چندین منزل و پاتوق پلمپ شده است.

 

انتهای پیام/ز

کاهش 21 درصدی سرقت در اسلام آبادغرب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.