نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

شهادت باز کردن راه برای دیگران است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت:اصل شهادت باز کردن راه برای دیگران است و شهید شدن هدیه الهی است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛آیت‌الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی صبح  امروز در دیدار با  فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بیرجند با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا به ویژه شهید فهمیده با بیان اینکه اصل شهادت باز کردن راه برای دیگران است،گفت:هرگاه موضوعی پیش می‌آید و امور با مشکل مواجه شده از بسیج کمک گرفته می‌شود و این تفکر بسیجی بود که در عراق،سوریه و لبنان راه را باز کرد و داعش را شکست داد.

وی افزود:در کشور ما در هر مسئله‌ای که کارها با مشکل مواجه شده از بسیج کمک گرفته می‌شود و بسیجی نیرویی نظامی نیست که تنها در شرایط خاصی حضور یابد بلکه هر وقت شرایط ایجاب کند وارد عرصه می‌شود و کشور را نجات می‌دهد.

آیت‌الله سید علیرضا عبادی گفت:حضور بسیجیان تنها مخصوص کشور ما نیست و اگر بسیج در موضوعات عراق حضور پیدا نمی‌کرد داعش عراق را بلعیده بود و اگر بسیج در سوریه حضور نمی‌یافت سوریه از دست رفته بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود:برای انسان دام‌های زیادی در دنیا پهن شده و زرق و برق‌های آخرالزمانی زیادی وجود دارد که انسان را به خودش مشغول می‌کند اما تفکر بسیجی یعنی انسان خود را از همه چیز آزاد کند و در هر موضوعی حضور و رشد داشته باشد.

وی با بیان اینکه انسان باید در کسب علم همراه با عمل قرار گرفته چون استعداد و تفکر در عقل و اراده است،اظهار کرد: اگر انسان در بند چیز دیگری قرار گیرد زمین‌گیر می‌شود و تفکر بسیجی یعنی انسان زمین‌گیر برخی امور نباشد.

انتهای پیام/غ

تفکر بسیجی یعنی انسان زمین‌گیر برخی امور نباشد  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.