چمنیان: توجه مردم به تیم ملی نوجوانان بزرگ‌ترین پاداش ماست

سرمربی تیم ملی نوجوانان گفت: برخورد مردم و رسانه‌ها پس از بازگشت تیم نوجوانان از رقابت‌های جهانی بزرگترین پاداش برای ما است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عباس چمنیان درباره فعالیت‌های کانون مربیان و کمکی که این کانون می‌تواند به مربیان جوان ایرانی کنند، اظهار کرد: ارکان اصلی فوتبال مربیان هستند و در صورت جزیره ای رفتار کردن نمی‌توانند به این رشته در کشور ما کمک کنند، بنابراین باید کانونی شکل بگیرد تا تفکرات مربیان را به یک سمت سوق بدهد. وقتی مربیان کنار هم قرار گیرند تبادل نظر می کنند و فوتبال ایران را به یک سو می برند. امیدوارم کانون مربیان هم بتواند این کار را انجام دهد.از طرفی برگزاری همایش های کانون مربیان موجب می شود تا ما به ظرفیت مربی ایرانی پی ببریم و با این اتفاق بستر مناسبی برای تغییر و تحولات مد نظرمان در فوتبال فراهم می شود.

او ادامه داد: کیفیت فوتبال ایران می تواند با برگزاری چنین همایش هایی افزایش پیدا کند و با استفاده از دست آوردهای فنی کانون مربیان می توانیم در سطوح بین المللی حرف های زیادی برای گفتن داشته باشیم.

او درباره پاداش بازیکنان و کادر فنی تیم نوجوانان گفت: تیم ما سال گذشته نایب قهرمان آسیا شد اما عملکرد تحسین بر انگیز تیم ملی نوجوانان در رقابت های جام جهانی باعث شد تا مردم به فوتبال نزدیک شوند و تا بازی بعدی اشتیاق داشته باشند. ما بازخورد این اتفاق عالی را در زمان بازگشت از هندوستان به چشم مشاهده کردیم و برخورد مردم نشان می داد که بقول معروف آنها از بازی تیم ملی نوجوانان لذت بردند . نزدیک به 18 ماه تلاش کردیم تا بتوانیم در هندوستان چنین نتیجه درخشانی را بدست آوریم. این اتفاق نشان داد که می توانیم با جدیت و برنامه ریزی در تمام سطوح فوتبال به موفقیت های بی شماری دست یابیم. در ضمن درباره پاداش هم باید بگویم که برخورد مردم و رسانه ها در طول یک هفته ای که به ایران بازگشته ایم، بزرگترین پاداشمان بوده است.

سرمربی تیم نوجوانان در مورد بدهی باشگاه ها و احتمال حذف آنها از لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: فیفا و‌ ای آف سی سال هاست که استاندارهای باشگاه داری را تعریف کرده اند و فکر می کنم برخی مواقع باشگاه های ما از تامین اصول ابتدایی و استاندارها غفلت می کنند.ما باید شرایط حرفه ای گری را رعایت کنیم و بدون شک حذف تیم های ایرانی از لیگ قهرمانان آسیا اتفاقی ناخوشایند است که به طور حتم به اعتبار فوتبال کشورمان لطمه خواهد زد. ایران در سطح دنیا به عنوانی کشوری پنج ستاره شناخته می شود و کنار رفتن تیم های کشورمان از لیگ قهرمانان آسیا به صلاح فوتبال نیست و امیدوارم مسئولان راهکارهای عملیاتی را به کار گیرند تا باشگاه های ما از این بحران ها خارج شوند.در کل محرومیت تیم های باشگاهی به اعتبار فوتبال ملی لطمه می زند.

انتهای پیام/

اظهارات چمنیان درباره عملکرد تیم نوجوانان در رقابت های جهانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار