پذیرایی روزانه ۵ هزار زائر اربعین حسینی (ع) در موکب ممسنی

روزانه ۵ هزار نفر از زائرین اربعین حسینی (ع) در موکب مسجد صاحب الزمان (عج) پذیرایی و اطعام می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ جاوید مسئول موکب مسجد صاحب الزمان (عج) ممسنی با اشاره به اینکه این موکب از روز جمعه ۵ آبان ماه در محل این مسجد مقدس برپا شده است، گفت: با برپایی این موکب در این منطقه خدمات خوبی برای زائران با ایجاد فضای استراحت و پذیرایی در این نقطه تعبیه شده است.

وی افزود: روزانه در ایام اربعین حسینی در محل این موکب تعداد ۵ هزار نفر از زائرین اباعبدا... الحسین (ع) از محل کمک‌های خیرین در قالب توزیع غذای گرم، صبحانه، ناهار و شام پذیرایی و اطعام می‌شوند.

جاوید با بیان اینکه در موکب مسجد صاحب الزمان (عج) روزانه ۱۰ نفر از خادمین این مسجد و اعضای پایگاه مقاومت خدمت رسانی می‌کنند، بیان کرد: طی ۱۶ روز از محل موقوفات منطبق بر نیات واقفین، چای، کیک، شیر و خرما در بین زائرین توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه در محل این مسجد مقدس، اسکان و محل استراحت ویژه زائرین کربلای معلی تعبیه شده است، گفت: با هماهنگی جمعیت هلال احمر این شهرستان چادر‌های مسافرتی در محل این مسجد برپا شده است که زائرینی که در شب به محل این موکب می‌رسند می‌توانند از خدمات اسکان این موکب بهره‌مند شوند.

جاوید با اشاره به اینکه هرشب تعداد ۳۰ پتو نیز در بین زائرین توزیع می‌شود، اظهار داشت: موکب مسجد صاحب الزمان (عج) در شهرستان نورآباد در جاده نورآباد به گچساران واقع شده است.
انتهای پیام/ر

اطعام زائران امام حسین (ع) درموکب ممسنی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار