ابلاغ ۳۵۰ میلیارد ریال از کمک‌های فنی و اعتباری

از مجموع هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال کمک‌های فنی و اعتباری سفر ریاست جمهوری به زودی ۳۵۰ میلیارد ریال آن به کهگیلویه و بویراحمد ابلاغ می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ استاندار در نشست شورای گفتگوی دولت بخش خصوصی با اشاره به اینکه شاهد نابرابری های ناخواسته در استان هستیم، گفت: باید برای دست یابی به توسعه متوازن و پایدار تلاش کرد.


احمدی با بیان اینکه اتاق بازرگانی بستر مناسبی برای ارتباط بین دولت و بخش خصوصی است و باید تقویت شود، افزود: وظیفه دولت هم در این راستا هموار کردن راه و برداشتن سنگ‌ها از پیش پای بخش خصوصی است.


استاندار به اهمیت صادرات استان اشاره کرد و گفت: امید است در مدت زمان باقی مانده تا پایان سال با مشارکت اتاق بازرگانی شاهد رشد صادرات در استان باشیم.


احمدی با اشاره به اینکه بانک‌ها دولتی تخصصی، تجاری و خصوصی هستند و از این رو با مصوبات دولت سه برخورد متفاوت دارند، افزود: این مسئله موجب تبعیت نکردن بانک های استان از مصوبه بانک مرکزی مبنی بر برداشتن محدودیت منابع و مصارف بانکی می شود.


وی با اشاره به بدهی اداره‌کل راه و شهرسازی و پیمانکاران به سازمان تأمین اجتماعی ادامه داد: سازمان تأمین اجتماعی به اداره‌کل راه و شهرسازی تا زمان تخصیص اعتبارات فرصت دهد تا بعد از تأمین منابع، بخشی از آن را به سازمان تأمین اجتماعی و بخشی را به پیمانکاران پرداخت کند.

انتهای پیام/د

کمک‌های فنی و اعتباری

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.