محمودی شاه‌نشین در نطق میان‌دستور:

پروژه‌های نیمه تمام تبدیل به موزه‌های باستانی شده‌اند/باید مشکلات اقتصادی کشور را پیگیری و مرتفع کرد

نماینده شهریار گفت: توجه به عمران و آبادی، حمل و نقل ریلی در غرب تهران ضروری است و متاسفانه پروژه‌های نیمه‌تمام در حال تبدیل شدن به موزه‌های باستانی است.

پروژه‌های نیمه تمام تبدیل به موزه‌های باستانی شده‌اند/باید مشکلات اقتصادی کشور را پیگیری و مرتفع کردبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد محمودی شاه‌نشین نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در نطق میان‌دستور امروز مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: همه ما نگرانی پدران و مادرانی را که فرزندان آنها نه‌تنها به سن بلوغ رسیده‌اند بلکه درحال رسیدن به میانسالی هستند اما در تشکیل خانواده، شغل مناسب، مسکن و دیگر موارد توفیق نداشته‌اند را درک می‌کنیم و این دغدغه‌ها بر کسی پوشیده نیست.

وی افزود: مشکلات جوانان بر کسی پوشیده نیست و اهداف برنامه ششم تبصره‌های بودجه امسال، سیاست‌های ابلاغی، مصوبات مجمع تشخیص مصلحت و منویات مقام معظم رهبری بر این مبنا قرار دارد که باید به مشکلات اقتصادی رسیدگی کنیم.

نماینده مردم شهریار تصریح کرد: باید موانع تولید را از بین ببریم و تسهیلات و منابع مالی را در اختیار تولیدکنندگان و کارآفرینان قرار دهیم.

محمودی شاه‌نشین اضافه کرد: متاسفانه ما در خواب غفلت بسر می‌بریم و اصرار به روش‌های پوسیده پوپولیستی، همچنین ترس از تغییرات ما را به جایی نمی‌رساند.

وی گفت: توجه به عمران و آبادی، حمل و نقل ریلی در غرب تهران ضروری است و متاسفانه پروژه‌های نیمه‌تمام در حال تبدیل شدن به موزه‌های باستانی است.

نماینده مردم شهریار ادامه داد: از دولت خصوصا وزیر کشور به دلیل انتخاب استانداری کارآمد تقدیر و از تلاش‌های وزیر مسکن برای احداث بیمارستان‌های شهرستان ملارد و قدس تشکر می‌کنم.

محمودی شاه‌نشین متذکر شد: باغداران، کشاورزان و دامداران در شهرستان شهریار دچار مشکل هستند، زیرا شیر ارزانی که خریداری می‌شود از دامداران حمایت نمی‌کند و باعث ورشکستگی آنها می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار