باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی گزارش می دهد:

هجمه تمام عیار دشمن به فرهنگ اصیل اسلامی/بشقاب های ماهواره مهمان ناخوانده ای بر بام منازل ایرانی

هدف دشمن ازهجمه های فرهنگی تزلزل بنیان خانواده وسقوط اخلاقیات در جامعه اسلامی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ مدت نسبتا طولانی است که ماهواره های فضایی درمدارهای مختلف باهدف گرفتن بام خانه های ایرانی فرصتی برای شبکه های ماهواره ای فراهم کرده اند تا به راحتی پا به اندرونی این خانه ها بگذارند.واقعیت این است که اکثر شبکه های ماهواره ای صرفا یک سرگرمی نیستند بلکه مارهای خوش خط وخالی هستند که با برنامه های جذاب و رنگارنگ ارزش های غلط وفاسد را به گونه ای که حساسیت مخاطب ایرانی را برانگیخته نکند در محیط خانواده ها پیاده کنند.

بررسی وارزیابی شکل و محتوای سریال های پخش شده درشبکه های فارسی زبان ماهواره ای نشانگر این است که پشت پرده این سریال های به ظاهر سرگرم کننده چیز دیگریست.

هجمه تمام عیار دشمن به فرهنگ اصیل اسلامی/بام منازل ایرانی درتیررس حربه فرهنگی

 

ترویج بی بندوباری و زدودن حیا از جامعه اسلامی بزرگترین ثمره شبکه های مستهجن ماهواره ای است

شفیع بهرامیان آسیب شناس اجتماعی و مدرس دانشگاه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ با اشاره به توسل دشمنان جامعه اسلامی به هجمه های فرهنگی گفت:دشمنان جامعه اسلامی با هدف تسخیر کانون خانواده های مسلمان ایرانی متوسل به جنگ نرم شده اند که بزرگترین ثمره این هجمه فرهنگی حمله به باورهای ارزشی ودینی ورواج بی بندوباری وحیا زدایی از جامعه اسلامی است.

هجمه تمام عیار دشمن به فرهنگ اصیل اسلامی/بام منازل ایرانی درتیررس حربه فرهنگی

وی افزود:از نتایج و آثار سوء فیلم وسریال های ماهواره ای میتوان به عادی جلوه دادن خیانت خانوادگی،ترویج بی تفاوتی نسبت به حریم خانواده،ترویج جدایی و ایجاد آمادگی ذهنی برای گسترش تفکر شیطان پرستی میان جوانان اشاره کرد.

 بهرامیان با اذعان به اینکه فرهنگ یک جامعه اساس هویت آن جامعه است،اظهار داشت:برنامه ریزان رسانه های غربی با القای غیر مستقیم سبک زندگی غربی سعی در تغییر باورهای جوانان و سلب فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی دارند.

این آسیب شناس اجتماعی درخصوص نقش صداوسیما درزمینه مقابله با استحاله فرهنگی گفت:نیاز هست مردم سواد و مهارت رسانه ای خود را ارتقاء دهند صداوسیما و سایر رسانه ها هم ملزم به تولید برنامه های فاخری هستند که بازنمایی کننده ارزش ها و هنجارهای موجود در جامعه اسلامی باشد.

بهرامیان افزود:تعهد و توسل به سبک زندگی اسلامی تنها راهکار تحکیم بنیان خانواده و مقابله با حربه های  رژیم صهیونیستی ونظام استکبار است.

گزارش ازمهسامحسنی

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.