نگاهی به مهم ترین بازی های لیگ اروپا؛

شاگردان ونگر به دنبال صعود زود هنگام/دیدار حساس میلانی ها برابر آاک یونان

رقابت های لیگ اروپا امشب شاهد برگزاری 24 دیدار است تا تکلیف تیم های صعود کننده به مرحله حذفیرقابت ها مشخص شود.

برنامه مسابقات امشب لیگ اروپا/ شاگردان ونگر به دنبال صعود زود هنگامبه گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  رقابت های فوتبال لیگ اروپا امشب شاهد برگزاری 24 بازی است که در مهم ترین دیدار های آن تیم فوتبال آاک یونان میزبان تیم آث میلان است. میلانی ها در گروه چهارم این رقابت های با 7 امتیاز صدرنشین هستند و امیدوارند که با کسب برتری در بازی امشب مقدمات صعود به مرحله بعد را آماده کنند. همچنین در یکی دیگر از بازی های حساس این هفته تیم فوتبال آرسنال در یک بازی خانگی میزبان ستاره سرخ بلگراد است. شاگردان آرسن ونگر با 9 امتیاز تیم نخست این گروه هستند و با برتری در بازی امشب می توانند صعود زود هنگامشان را به مرحله حذفی این رقابت ها جشن بگیرند.

تیم های فوتبال لیون و اورتون امشب در یک بازی جذاب دیگر در فرانسه به مصاف یکدیگر می روند. اورتونی ها در صورتی که نتوانند بازی امشب را ببرند به احتمال زیاد خداحافظی زود هنگامی با این رقابت ها خواهند داشت. در یکی دیگر از دیدار های امشب تیم استر شوند همراه با سامان قدوس بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در گروه دهم این رقابت ها به مصاف تیم اتلتیکو بیلبائو می رود. نماینده سوئد با 7 امتیاز صدرتنشین این گروه است و با پیروزی در بازی امشب می تواند گام بلندی برای صعود به مرحله بعد بردارد.

تیم فوتبال دیناموکیف اکراین هم شانس آن را دارد تا با برتری مقابل تیم فوتبال یانگ بویز ، صعود خود به مرحله بعدی این رقابت ها را قطعی کند. آنها هم اکنون 7 امتیازه هستند و تیم فوتبال یانگ بویز با 3 امتیاز در جایگاه دوم گروه قرار دارد.

تیم فوتبال اسنوا بخارست هم دیگر تیم 9 امتیازی این رقابت ها است که در 3 دیدار گذشته خود به برتری رسیده اند و در صورتی که بتوانند امشب هم پیروز شوند به مرحله بعدی این مسابقات صعود می کنند. پس از تیم اسنوا بخارست دیگر تیم ها 3 امتیازی هستند.

تیم فوتبال سالزبورگ اتریش هم شانس آن را دارد تا با برد در بازی امشب 10 امتیازه شود و حاشیه امنی برای خود ایجاد کند. در گروه هشتم رقابت ها تیم سالزبورگ 7 امتیازی است و پس از ان تیم فوتبال مارسی با 6 امتیاز قرار دارد.

*برنامه رقابت های امشب به شرح زیر است :

گروه اول

اسلاویا پراگ - ویارئال

گروه دوم

پارتیزان بلگراد - اسکندربو

یانگ بویز - دیناموکیف اوکراین

گروه سوم

لودوگورتس - براگا

باشاک شهیر - هافن هایم

گروه چهارم

آ ا ک یونان - آث میلان

ریه کا - آستریا وین

گروه پنجم

لیون - اورتون

آپولون - آتالانتا

گروه ششم

لوکوموتیو مسکو - شریف تیراسپول

کپنهاگن - فاستاو زلین

گروه هفتم

ویکتوریا پلژن - لوگانو

گروه هشتم

کلن - باته بوریسوف

آرسنال - ستاره سرخ بلگراد

گروه نهم

سالزبورگ - قونیه اسپور

ویتوریا گیمارش - مارسی

گروه دهم

بیلبائو - استرشوند

هرتابرلین - زوریا

گروه یازدهم

لاتزیو - نیس

ویتسه آرنهایم - زولته وارخم

گروه دوازدهم

روزنبرگ - زنیت

رئال‌سوسیداد - واردار

لازم به ذکر است که بازی های گروه های اول تا ششم ساعت 21 و 30 دقیقه و بازی های گروه های ششم تا دوازدهم ساعت 23 و 35 دقیقه به وقت تهران برگزار می شود.

انتهای پیام /

 برنامه رقابت های لیگ اروپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار