کاهش دما و پیش‌بینی بارش باران در استان اردبیل

با ورود سامانه ناپایدار جوی، بسیاری از شهرهای استان اردبیل طی امروز و فردا با کاهش چند درجه‌ای دما و بارش باران همراه خواهند شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی دولتی مهر مدیرکل هواشناسی استان اردبیل با اشاره به آخرین وضعیت هوای استان، اظهار کرد: از روزهای گذشته با ورود سامانه ناپایدار به استان، ناپایداری‌های جوی در بسیاری از نقاط اردبیل شاهد بودیم و با ادامه فعالیت این سامانه؛ با کاهش چند درجه‌ای دما و بارش نزولات آسمانی همراه خواهیم شد.

وی با اشاره به اینکه این سامانه از روز چهارشنبه وارد استان شده است، افزود: طی امروز مناطق شمالی استان بیشتر از سایر مناطق تحت تأثیر سامانه ناپایدار قرار خواهد گرفت و در روز جمعه نیز مناطق جنوبی استان تحت تأثیر این سامانه قرار می‌گیرد.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل با اشاره به اینکه در روز جمعه تأثیر این سامانه در مناطق مرکزی نسبت به سایر مناطق کمتر خواهد بود، ادامه داد: در طی این مدت آسمان شهرهای شمالی استان از جمله پارس آباد و بیله سوار و همچنین مناطقی از گرمی و مشگین‌شهر به تدریج ابری خواهد شد.

دولتی مهر ادامه داد: با تغییر تدریجی جهت بادها از سمت جنوبی به شمالی شاهد کاهش دمای 3 تا 6 در جه سلسیوسی نسبت به روز گذشته خواهیم بود و موج اول بارش‌ها تا روز پنجشنبه به صورت متناوب در شهرهای شمالی استان با شدت بیشتری ادامه خواهد داشت.

وی به موج دوم بارش‌ها در استان اردبیل اشاره کرد و گفت: در روز جمعه بارش‌ها در بیشتر مناطق جنوبی استان حادث خواهد شد و به دنبال آن با کاهش چند درجه‌ای دما نیز در این مناطق همراه خواهیم شد.

 

انتهای پیام/ع

کاهش چند درجه ای دمای هوا در استان اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.