رئیس پلیس استان بوشهر:

باند جعل سند تصرف زمین‌های دولتی در کنگان متلاشی شد

رئیس پلیس استان بوشهر گفت: با متلاشی شدن باند جعل سند تصرف زمین‌های دولتی و شناسایی شدن اعضای این باند در کنگان، ۲۶ هزار متر مربع زمین متصرفی به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال به بیت‌المال بازگشت.

باند جعل سند تصرف زمین‌های دولتی در کنگان متلاشی شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛سردار خلیل واعظی صبح امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه شهرستان کنگان از نقاط مهم استان بوشهر و کشور است اظهار داشت: این شهرستان ساحلی با داشتن موقعیت بسیار مهم در بخش تجاری، شیلاتی، صنعتی، گردشگری و دیگر بخش‌ها جایگاه مهمی در کشور و استان بوشهر دارد.

وی با اشاره به اینکه سایت دوم منطقه پارس جنوبی در شهرستان کنگان قرار دارد افزود: شهرستان کنگان از امنیت بسیار مطلوبی برخوردار است و این مهم سبب شده زمینه تسریع اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی فراهم شود.

رئیس پلیس استان بوشهر از اشرافیت پلیس در عرصه‌های مختلف خبرداد و تاکید کرد: فضای استان بوشهر و کنگان که از امنیت بالایی برخوردار است برای متخلفان بسیار ناامن است چراکه رصد شبانه‌روزی پلیس سبب ناامن شدن فعالیت متخلفان شده است.

واعظی از متلاشی شدن باند جعل سند تصرف زمین‌های دولتی در کنگان خبر داد و گفت: در پی دریافت گزارش‌های مردمی و مستند به گزارش یکی از نهاد‌های نظارتی مبنی بر تصرف زمین‌های دولتی به وسیله افرادی با هویت مشخص، کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان کنگان تحقیقات گسترده‌ای را آغاز کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به مشارکت برخی از کارکنان دستگاه‌های دولتی با متخلفان بیان کرد: در بررسی‌ها مشخص شد فردی که سال‌های قبل در یکی از روستا‌های کنگان دارای مسئولیتی دولتی بوده با همکاری تعدادی از کارشناسان دو اداره دولتی در سطحی وسیع اقدام به تصرف زمین‌های ملی کرده‌اند.

واعظی تصریح کرد: در این رابطه تعداد ۲۰ پرونده زمین که برای همه آن‌ها سند ثبتی صادر شده بود مورد بررسی قرار گرفت که در همه آن‌ها متهمان با سوء استفاده از خلاء قانونی اقدام به تصرف عدوانی ۲۶ هزار مترمربع زمین‌های ملی کرده‌اند.

وی ارزش زمین‌های متصرفی را ۲۰۰ میلیارد ریال دانست و افزود: اسناد ثبت همه این زمین‌ها به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال ابطال، تعدادی از متخلفان احضار و مورد تحقیق قرار گرفتند که پس از اعتراف به بزه ارتکابی سه نفر متهم با قرار مناسب روانه زندان شدند.

رئیس پلیس استان بوشهر گفت: با متلاشی شدن باند جعل سند تصرف زمین‌های دولتی و شناسایی شدن اعضای این باند ۲۶ هزار متر مربع زمین متصرفی در کنگان به بیت‌المال بازگشت.

انتهای پیام/ف

متلاشی شدن باند جعل سند در کنگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.