منتظری: مصدومیتم چهار هفته دیگر تمام می‌شود

مدافع تیم ملی گفت: سه تا چهار هفته دیگر برای درمان کامل مصدومیتم به وقت نیاز دارم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پژمان منتظری در ابتدای تمرین امروز تیم ملی فوتبال اظهار کرد: شرایط خودم به این شکل است که دو ماه از مصدومیتم می‌گذرد و هنوز مدتی به زمان نیاز دارم تا درمان شوم. احتمالا سه تا چهار هفته دیگر برای درمان کامل به وقت نیاز دارم. خدا را شکر شرایط خوب است و از چیزی که فکر می‌کردیم بهتر است. تمریناتمان را حدود سه چهار هفته است که زیر نظر کادر تیم ملی انجام می‌دهیم.

او درباره دعوت شدن ۷ بازیکن استقلال به تیم ملی گفت: ۲۶ بازیکن در اردوی تیم ملی هستند و همه آن‌ها استحقاق حضور در تیم ملی را دارند. مطمئنا تلاشی که انجام دادند توسط کادرفنی دیده شده است.

مدافع تیم ملی درمورد اینکه آیا امکانات لازم برای آماده‌سازی تیم ملی در راه جام جهانی وجود دارد؟ گفت: اگر بخواهیم نسبت به جام جهانی قبل بسنجیم مطمئنا شرایط خیلی بهتر از است، اما وقتی که هدف ما بزرگ باشدنیازمند امکانات بهتر و بیشتری هستیم. تیم ملی نیاز به بازی‌های تدارکاتی بیشتر دارد چرا که همگان می‌دانند تیم ملی جوان شده است .جوانان تیم ملی نیازمند بازی‌های بزرگ دوستانه هستند. شرایط خیلی خوبی در تیم ملی وجود دارد و باز هم تاکید می‌کنم بازیکنان جوان تیم ملی تنها به بازی‌های دوستانه بیشتری نیاز دارند تا آبدیده شوند. بازی‌های دوستانه می‌تواند به تیم ملی کمک کند. امیدوارم نه تنها امکانات مان بهتر از قبل شود بلکه کمپ‌های تمرینی خوبی هم در اختیارمان قرار دهند. اگر چه خیلی بهتر از قبل شده، اما باز هم به نسبت تیم ملی‌های دیگر کشور‌ها عقب هستیم. امیدوارم این جام جهانی دیر نشود و به آنجا نرویم که بگوییم چه چیز‌هایی از دست داده‌ایم. شما رسانه‌ها هم می‌توانید کمک کنید. باید در ایران امکانات خوبی داشته باشیم تا نیازی به اردو‌های خارج از کشور نباشد.

منتظری در پاسخ به این سوال که آیا همراه با تیم ملی در اردو اتریش حضور خواهد داشت یا خیر، گفت: احتمالا نمی‌روم، چون مدت زمان اردو کوتاه است و تیم ملی هم برای انجام بازی دوستانه به اتریش می‌رود من راهی اردوی اروپایی تیم ملی نمی‌شوم. در ضمن به دلیل مصدومیت کتفم نمی‌توانم بازی کنم. اما چون زیر نظر مربیان تیم ملی بودم و تمریناتم را انجام می‌دادم تا موقعی که تمرینات در ایران پیگیری می‌شود همراه سایر نفرات تمرین می‌کنم و دوباره پس از بازگشت از اردوی اروپایی و انجام بازی‌های دوستانه تمریناتم را زیر نظر مربیان تیم ملی پیگیری خواهم کرد.

بازیکن تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که چقدر به حضور در ترکیب نهایی تیم ملی در جام جهانی امیدوار است، گفت: ناامید نیستم، تمام تلاشم را می‌کنم تا در لیست نهایی تیم ملی برای حضور در روسیه قرار داشته باشم.

انتهای پیام/

اظهارات منتظری درباره بازی‌های دوستانه تیم ملی در اروپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار