غفوری: کی‌روش می‌خواهد آمادگی بازیکنان را بسنجد

مدافع تیم ملی فوتبال گفت: اردو تیم ملی از روز گذشته تازه شروع شده است و کی‌روش می‌خواهد آمادگی بازیکنان را بسنجد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وریا غفوری پیش از تمرین امروز تیم ملی در حضور خبرنگاران اظهار کرد:همان‌طور که می‌دانید اردو تیم ملی از روز گذشته تازه شروع شده است. یک اردوی کوتاه مدت داریم کی‌روش وضعیت بازیکنان را ارزیابی کند.

او در مورد دعوت 7 بازیکن استقلال به تیم ملی اظهار کرد: این یک نکته مثبت برای استقلال است. ما بازیکنان جوانی در تیممان داریم و اینکه از نزدیک با کی‌روش کار کنند و در تیم ملی باشند می تواند اعتماد به نفس بازیکنان را بالا ببرد.

مدافع تیم ملی فوتبال ایران در رابطه با اینکه آیا دو حریف تیم ملی روی آماده‌سازی تیم تاثیر مثبت خواهند داشت، عنوان کرد: همین مسئله که اردو تشکیل شده و 2 بازی دوستانه برگزار می‌کنیم صد درصد در تیم تاثیرات مثبت خواهد گذاشت. اگر حریفان قدرتمندتر باشند برای تیم ملی ما بهتر است و محک جدی‌تری می خوریم. در جام جهانی قرار است با تیم‌های قوی‌تری بازی کنیم. امیدوارم در اردوهای بعدی اتفاقی بیفتد که حریفان سخت‌تری داشته باشیم تا محک جدی‌تری بخوریم.

غفوری در پاسخ به این سؤال که گفته می‌شود کی‌روش تمایلی به انجام بازی با حریفان قدرتمند ندارد، عنوان کرد: به نظرم این حرف‌ها صحبت‌های پوچی است. کی‌روش بارها گفته دوست دارد با تیم‌های بزرگ کار کند و کسی که به بازی با تیم‌های بزرگ علاقه نداشته باشد به طور حتم این صحبت ها را مطرح نمی کند. متاسفانه شرایط این کار مهیا نشده و باید از مسئولان سوال کنید که چرا شرایط برای انجام بازی های بزرگ مهیا نشده است.این موضوع چندان خوب نیست که نمی توانیم با تیم های خوب دنیا بازی تدارکاتی برگزار کنیم.

او در مورد اینکه آیا از تیم ملی تاکنون حمایت شده است یا خیر، گفت: ما شاهد هستیم تیم‌های دیگر که دیرتر از ما به جام جهانی صعود کردند نه تنها اردوهای بهتری برگزار بلکه مسابقات قوی‌تری هم مقابل تیم های تراز اول دنیا انجام می دهند. اما برای ما اینطور نبوده است.امیدوارم در ادامه مسیر از تیم ملی حمایت شود چرا که ما تنها یک هدف داریم و آن صعود به دور بعدی رقابت‌های جام جهانی است. این کار راحتی نیست و بالاخره برای رسیدن به این هدف نیاز به برگزاری اردوهای منظم و بازی‌های دوستانه قوی است تا بتوان در جام جهانی نتایج آیده آلی کسب کرد.

غفوری در پایان در مورد اینکه آیا تمامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی حضورشان به حق بوده است،‌ یا خیر گفت: هر بازیکنی که دعوت شده لیاقت داشته است. هر کسی به تیم ملی آمده از خودش توانایی نشان داده و به نظرم حقش بوده که در تیم ملی حضور داشته باشد. در هر صورت کادر فنی تمام این نفرات را آنالیز کرده و بهترین ها را به اردوهای تیم ملی دعوت کرده است.

انتهای پیام/

اظهارات غفوری درباره تیم ملی فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار