ارومیه میزبان جشنواره ملی شعر یادمان ولایت به زبان ترکی آذری

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌ غربی گفت: ٢٣آبان امسال جشنواره ملی شعر یادمان ولایت به زبان ترکی آذری در ارومیه برگزار می‌شود.

به گزارش  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ منوچهر زاده علی معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی آذربایجان غربی  گفت:ششمین جشنواره شعر یادمان ولایت به زبان ترکی ـ آذری که به مناسبت تبعید مقام معظم رهبری به جیرفت برگزار می‌شود اظهار داشت: به مناسبت تبعید امام خمینی (ره) به جیرفت سه جشنواره در مکان‌های مختلف کشور برگزار می‌شود که در این میان، میزبانی جشنواره ملی شعر ولایت به زبان ترکی ـ آذری به عهده آذربایجان‌ غربی گذاشته شده است.

وی با بیان اینکه سال گذشته ١٢٠ اثر به این جشنواره ارسال شده بود افزود: امسال ١٦٠ اثر از استان‌های ادبیل‎، آذربایجان‌ غربی، زنجان، همدان، تهران، البرز ،گیلان ،کرج و آذربایجان‌ شرقی به دبیر خانه جشنواره در ارومیه ارسال شده است.

زاده علی ولایت و رهبری، ایثار و شهادت و دفاع مقدس از محورهای آثار ارسالی به این جشنواره است عنوان کرد وافزود: آخرین مهلت ارسال آثار تا تاریخ ١٠ آبان ماه بود که به دلیل استقبال شاعران تا ١٥ آبان ماه تمدید شده است .

وی اضافه کرد: جشنواره ملی شعر ولایت به زبان ترکی ـ آذری سه شنبه ٢٣ آبان ماه در محل سالن اجتماعات نهاد کتابخانه‌های عمومی استان از ساعت ٣٠/٩ الی ١٢ ظهر با حضور داوران استانی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح

جشنواره ملی شعر یادمان ولایت به زبان ترکی آذری در ارومیه برگزار می‌شود

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.