تاکید رییس دفتر ریاست جمهوری به برگزاری اربعین به بهترین شکل

رییس دفتر ریاست جمهوری به برگزاری اربعین به عنوان یک واقعه مهم به بهترین شکل تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،محمود واعظی روز جمعه در برنامه زنده تلویزیونی در پایانه مرزی چذابه اظهار کرد: خدا را شاکریم که امروز این توفیق نصیب ما شد تا بتوانیم چند قدمی را در کنار زائران اباعبدالله الحسین(ع) باشیم و از نزدیک مسائل و مشکلات آن ها را جویا شویم.

وی افزود: در این سفر از طرف رییس جمهوری به این منطقه اعزام شدیم تا با مردم صحبت کنیم و مسائل و مشکلات آنها را در خصوص تردد جویا شدیم و امید است که با تمهیدات مناسب بتوانیم در سال های آینده این مشکلات را به حداقل برسانیم.

وی ادامه داد:در این سفر در نشستی با استاندار خوزستان مسائل و مشکلات پایانه های مرزی شلمچه و چذابه در این استان را به صورت جدی و دقیق بررسی می کنیم.

واعظی تصریح کرد: در سال جدید در پایانه های مرزی چذابه اقدامات بهتری نسبت به سال گذشته صورت گرفته و خدمات رسانی به زائران مطلوب تر شده است که جا دارد از استانداری خوزستان و دستگاه‌های اجرایی و به خصوص مردم این منطقه تشکر کنیم.

وی ادامه داد: امید است که با این برنامه‌ریزی و توسعه زیرساخت ها زائران بتوانند با آرامش به زیارت بروند و مشکلی در مسیر نداشته باشند و با امنیت کامل به خانه بازگردند.

واعظی تصریح کرد: در ادامه این سفر پس از پایانه مرزی چذابه از پایانه مرزی شلمچه نیز بازدید خواهیم کرد چرا که از این پایانه مرزی نیز زائران زیادی عبور می کنند و بررسی مسائل و مشکلات آنها نیز از دغدغه‌های ما به شمار می رود.

محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهوری روز جمعه به منظور بررسی وضعیت خدمات دهی به زائران اربعین حسینی وارد فرودگاه اهواز و بلافاصله راهی مرز چذابه شد.

وی قرار است امروز از مرز شلمچه نیز بازدید کند.

واعظی در بازدید از پایانه مرزی چذابه با حضور در جمع زائران به گفت وگو با برخی از آنها پرداخت و از موکبهای این پایانه مرزی که در حال خدمات رسانی هستند بازدید و از خادمان زائران اربعین حسینی در موکبها قدردانی کرد.

 

انتهای پیام/گ

واعظی در مرز چذابه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.