امام جمعه پیرانشهر:

در راهپیمایی ۱۳ آبان باید استحکام و وحدت ملت به جهانیان نشان داده شود

امام جمعه پیرانشهر گفت:در راهپیمایی ۱۳ آبان باید استحکام و وحدت ملت به جهانیان نشان داده شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ماموستا مصطفی محمودی امام جمعه پیرانشهر در خطبه‌های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه با اشاره به اهمیت اتحاد میان مسلمانان اظهار داشت: آنچه که اسلام و دین اسلام را حفظ می‌کند اتحاد و برابری میان مسلمانان است که مانع از نفوذ دشمنان در میان ما می‌شود.

ماموستا مصطفی محمودی افزود: بعد از یاوه‌گویی‌هایی رئیس جمهور آمریکا خوشبختانه ملت ما متحدتر و با ثبات بیشتری در راه آرمان‌های انقلاب تلاش کرده‌اند و همواره حافظ دین اسلام و آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند.

محمودی خاطرنشان کرد: اتحاد و برادری و از بین بردن تضاد‌های قومیتی و مذهبی سبب آرامش و امنیت در جامعه و نیز پیشرفت کشور می‌شود و همین برابری توانسته کشور را در مقابل نفوذ دشمن حفظ کند.

خطیب نمازجمعه پیرانشهر در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به راهپیمایی روز ۱۳ آبان با دعوت از مردم این شهرستان برای حضور گسترده تاکید کرد: حضور همه ما در راهپیمایی فردا لازم است و وظیفه‌ای نیست که فقط بر دوش دانش‌آموزان باشد.

وی تصریح کرد: با حضور گسترده در راهپیمایی ۱۳ آبان باید استحکام و وحدت ملت عزیزمان را به جهانیان نشان بدهیم و ثابت کنیم که ایمان و تقوای و حدت ما مهم‌تر از هر چیز دیگری است و همه برای حفظ کشور و آرمان‌های انقلاب اسلامی تلاش می‌کنیم.

انتهای پیام//ن.م

اتحاد و برابری میان مسلمانان مانع از نفوذ دشمنان می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.