مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون مطرح کرد:

تاسیس واحدهای نمک زدایی نیازمند 600 میلیارد تومان اعتبار است

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون از تاخیر سه ساله برای راه اندازی واحد نمک زدایی به منظور نگهداشت تولید خبر داد.

 به گزارش تاخیر سه ساله در راه اندازی واحد نمک زدایی/ خطوط لوله بسیار قدیمی هستندخبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، جهانگیر پورهنگ مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی سال های اخیر پروژه خاصی اجرا نشده است، با اینکه تاسیس واحدهای نمک زدایی جهت نگه داشت تولید ضرورت دارد اما این امر دچار تاخیر سه ساله شده است.

وی با بیان اینکه تاسیسات نفتی به ویژه خطوط لوله بسیار قدیمی هستند افزود: اولویت ها در قالب دو برنامه پیگیری خواهد شد، برنامه میدان محور شرکت ملی نفت ایران به منظور افزایش برداشت، تولید و نگهداشت تولید در کوتاه مدت و میان مدت در دستور کار قرار گرفته است.

پورهنگ ادامه داد: البته برنامه های بلند مدت دیگری هم داریم که در کمتر از 10 سال در راستای آن به نوسازی تجهیزات خواهیم پرداخت.

وی بیان  کرد: اولویت ما در تاسیس واحدهای نمک زدایی نیازمند 600 میلیارد تومان اعتبار است که ظرفیت هر واحد 150 هزار بشکه براورد شده است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون با بیان اینکه شرکت مارون یکی از شرکت های پنجگانه شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب است گفت: هم اکنون میزان تولیدات ما به 600 هزار بشکه نفت و میعانات گازی می رسد.

پورهنگ با بیان اینکه برای تعمیرات و قطعات ساخته شده 280 مورد درخواست در شش ماه گذشته داشته ایم افزود: 200 مورد این درخواست ها انجام شده و در راستای آن 4هزار و 800 قطعه ساخته شده اند.

انتهای پیام/

تاخیر سه ساله برای راه اندازی واحد نمک زدایی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار