سرمربی سابق تیم ملی ژیمناستیک:

درگاهی به کسانی که به او رای داده اند، پاداش می‌دهد

محمد آذرپی معتقد است درگاهی به کسانی که به او رای داده اند با دادن سمت پاداش می‌دهد.

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اول آبان محمد آذرپی سرمربی سابق تیم ملی ژیمناستیک هنری کشورمان با حکمی از سوی زهرا اینچه درگاهی رئیس فدراسیون ژیمناستیک، به عنوان مدیر تیم های ملی انتخاب شد.

تیر ماه بود که آذرپی با حکمی از سوی درگاهی از سمت سرمربیگری کنار رفت. از زمانی که زمزمه هایی برای حضور مجدد آذرپی در بدنه ژیمناستیک به گوش رسید، او اطمینان داد در صورت گرفتن حکمش در سمت مدیر تیم های ملی بلافاصله استعفاء خواهد کرد. این اتفاق افتاد و آذرپی پس از دریافت حکمش امروز صبح متن استعفایش را به فدراسیون فرستاد. البته فدراسیون هنوز نسبت به این موضوع واکنشی نشان نداده است.

 آذرپی در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: مدیر تیم های ملی یک سمت تشریفاتی است و من علاقه ای برای حضور در آن ندارم. احساس می کنم این سمت به من داده شده است تا با شخصیت من بازی شود.

او ادامه داد: درگاهی به کسانی که در انتخابات به او رای داده اند پاداش می دهد. به همین دلیل در حال حاضر کسانی بر سر کار آمده اند که نسبت به جایگاهی که دارند تخصصی ندارند. درگاهی قصد دارد با این نوع پاداش ها و فرستادن این افراد به خارج از کشور در قالب سرشاخه ها از آن ها قدردانی کند.

انتهای پیام/

اظهارات آذرپی درباره درگاهی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار