استقرار اکیپ های بازرسی در طول مسیر تردد زوار

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: اکیپ های بازرسی با هدف نظارت بر عملکرد فروشندگان و ارائه دهندگان کالا و خدمات در طول مسیر تردد زوار اربعین حسینی‌(ع)مستقر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،عباس سجادی‌راد معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: در اجرای برنامه‌های نظارتی ایام اربعین حسینی(ع ) از روز گذشته، گروه‌های بازرسی سازمان صنعت‌، معدن و تجارت استان با هدف نظارت بر عملکرد فروشندگان و ارائه دهندگان کالا و خدمات در طول مسیر تردد زوار اربعین حسینی‌(ع) از شهرستان کنگاور تا اسلام‌آباد غرب استقرار یافتند.

به گفته وی بررسی و کنترل قیمت و کیفیت کالاهای قابل عرضه از نظر کم‌فروشی،گران‌فروشی، رعایت موازین بهداشتی کالا‌ها پرداخته و ضمن تذکرات لازم و ارشاد فروشندگان در راستای رعایت حال زوار اعمال می‌شود.

سجادی بیان کرد : در راستای بازرسی‌های حضوری ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان عموم مردم می‌توانند همچنان با شماره تماس ۱۲۴ تماس گرفته و هرگونه تخلف را گزارش دهند، همکاران ما آماده دریافت گزارش‌ها و شکایات مردمی در زمینه‌های مختلف عرضه کالا به عموم مردم به خصوص زائران ابا عبدالله الحسین(ع) هستند.


انتهای پیام/ز

کنترل بر عملکرد فروشندگان و ارائه دهندگان کالا و خدمات 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار