افزون بر ۲۰۰۰ خدمت رایگان توسط کلینیک‌های سیار دندانپزشکی در پیرانشهر

مدیرشبکه بهداشت ودرمان پیرانشهراز ارائه ۲۲۹۰ خدمت رایگان دو کلینیک سیاردندانپزشکی در پیرانشهرخبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ مجید کاسیان زاده مدیر شبکه بهداشت و درمان پیرانشهر گفت : دو کلینیک دندانپزشکی سیار مجهز به تمام امکانات دندانپزشکی با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد ریال در مناطق بسیار محروم جنوب استان آذربایجانغربی و به‌صورت رایگان ارائه خدمات می‌کنند.

وی افزود : این دو کلینیک سیار به مدت یک هفته در پیرانشهر مستقر بوده و در ده مدرسه ابتدایی خدمات دندانپزشکی را بصورت رایگان ارائه کردند.

کاسیان زاده اضافه کرد : مخاطب این طرح کودکان زیر چهارده سال و زنان باردار هستند که به صورت رایگان ویزیت و درمان می‌شوند .

وی ادامه داد: وزارت بهداشت در یک اقدام ابتکاری تعداد ۸۰ کلینیک سیار دندانپزشکی را جهت ارائه خدمات سلامت دهان و دندان به مناطق محروم کشور اعزام نموده که از این تعداد دو کلینیک سیار نیز به آذربایجان غربی اختصاص یافته است .

کاسیان زاده افزود: این دو کلینیک سیار در طول یک هفته ۲۲۹۰ خدمت از جمله جرم گیری ، ترمیم ، کشیدن دندان ، فیشورسیلانت ، وارنیش فلوراید ، پانسمان ، معاینه ، اموزش بهداشت دهان و دندان و... را بصورت رایگان در روستاهای محروم پیرانشهر انجام دادند.

انتهای پیام/م

بیش از۲۰۰۰خدمت رایگان توسط کلینیک های سیاردندانپزشکی درپیرانشهرارائه شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.