اختصاص اعتبار برای نمایشگاه هفته پژوهش در خراسان شمالی

معاون استاندار خراسان شمالی گفت : ۷۷۰ میلیون تومان اعتبار برای برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش در استان خراسان شمالی اختصاص می یابد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بجنورد؛ محمود دلپسند معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار استان خراسان شمالی در دومین نشست شورای سیاست‌گذاری ستاد هفته پژوهش و فناوری استان گفت : انجام پژوهش‌های مختلف در حوزه‌های متفاوت سبب شناخت بیشتر استان می‌شود و برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش هم می‌تواند این شناخت را دوچندان و موضوع پژوهش را در جامعه بسط و گسترش دهد.

وی افزود : با توجه به اهمیت و جایگاه پژوهش در جامعه، باید هرساله شاهد ارائه دستاوردهای پژوهشی پر رونق‌تر باشیم که برای تحقق این مهم نقش تبلیغات و اطلاع‌رسانی حائز اهمیت است.

دلپسند با تأکید بر این‌ که باید زمینه توجه جدی عموم را به پژوهش جلب کنیم ، اظهار کرد : با تبلیغات و اطلاع‌رسانی و همکاری دستگاه‌های اجرایی متولی در امر پژوهش می‌توانیم اهمیت و جایگاه پژوهش را ارتقاء دهیم .

معاون استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: باید از تمام ابزارهای مدیریتی و تبلیغاتی در سطح شهر برای گسترش و اهمیت پژوهش استفاده کرد و استان را به سمت فرهنگ‌سازی و نهادینه کردن فعالیت‌های پژوهشی سوق داد.

وی تجاری‌سازی و تبدیل داده‌های پژوهشی به محصول یا خدمت موردنیاز جامعه را از نیازهای اساسی کشور برشمرد و گفت : هفته پژوهش و فناوری می‌تواند گامی مهم در این مسیر باشد.

انتهای پیام/آ

اختصاص 770 میلیون تومان برای نمایشگاه هفته پژوهش در استان خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.