آزاد سازی دوازده و نیم هکتار از اراضی عنبر آباد

جانشین مدیرکل وحفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی جنوب کرمان گفت :اراضی 3.5 میلیارد ریالی عنبرآباد از زمین‌خواران پس گرفته شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، حسیم مراد کریمی جانشین مدیرکل وحفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی جنوب کرمان گفت: ۱۲.۵ هکتار از اراضی ملی شهرستان عنبرآباد از زمین‌خواران پس گرفته شد.

مرادکریمی بیان داشت: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری برای مبارزه با پدیده مذموم زمین‌خواری رفع تصرف از اراضی ملی و حراست و صیانت از آن‌ها در دستور کار قرار گرفته بر همین اساس بیش از ۱۲.۵ هکتار از اراضی ملی منطقه شهید دهقان‌ پور جهادآباد شهرستان عنبرآباد رفع تصرف شده است.

وی با اشاره به اینکه اراضی مذکور طی سال‌های گذشته در قالب مشاع به افراد داده شده بود که آن‌ها اقدام به تصرف این میزان زمین در اراضی همجوار مشاع کرده بودند، بیان داشت: این اراضی که توسط اعضای حاضر در مشاع تصرف شده بودند، پس از رفع تصرف با همکاری همیاران طبیعت و جوامع محلی از طریق احداث خاکریز از اراضی مشاع تفکیک و به منابع ملی باز گردانده شدند.

مرادکریمی ارزش ریالی هر هکتار را 300 میلیون ریال دانست که در مجموع بیش از 3.5 میلیارد ریال می‌شود و تصریح کرد: این رفع تصرف توسط پاسگاه‌ ویژه حفاظت از منابع طبیعی شهرستان عنبرآباد انجام و پرونده متخلفان برای طی مراحل قانونی به محاکم قضایی ارسال شد تا طبق قانون با آنان برخورد و از بروز چنین دست‌درازی‌هایی به منابع ملی خودداری شود.

انتهای پیام/ی

رفع تصرف اراضی در عنبرآباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار