مؤلفه‌های اقتدر توأم با رحمت و رأفت ویژگی پلیس

جانشین فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با نهادینه کردن مؤلفه‌های اقتدار توأم با رحمت و رأفت در رفتار پلیس ارتباط و تعامل با مردم به بهترین شکل انجام میشود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ سرهنگ کیقباد مصطفایی  جانشین فرماندهی انتظامی استان گفت: کارکنان فرماندهی انتظامی استان در سال جاری به دنبال این هستند تا با جدیت ویژه، مأموریت‌های محوله را انجام دهند و در این راه از هیچ تلاش و کوششی برای ایجاد امنیت پایدار در جامعه دریغ نخواهند کرد.

وی افزود: یکی از راه‌های آگاه سازی مردم در خصوص پیشگیری از وقوع جرم و مسائل پیرامون آسیب‌های اجتماعی، شورا‌ها و ریش‌سفیدانی هستند که در محلات، روستا‌ها و شهر‌ها حضور دارند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان تأکید کرد: نفوذ کلام معتمدان و ریش‌سفیدان ظرفیتی است که می‌تواند پلیس را در راستای برقراری نظم و امنیت بیشتر در جامعه یاری کند تا شاهد حداقل مشکلات باشیم.

سرهنگ مصطفایی افزود: استقرار امنیت اجتماعی از جمله دغدغه‌های اصلی هر جامعه‌ و در رأس آن‌ها دغدغه مهم پلیس است، لذا ناجا تلاش دارد با بهره گیری از ابزار‌های نوین در معرفی،پیشگیری و مقابله با آسیب‌های اجتماعی پیشگام و به روز باشد.

 

انتهای پیام/ش

مؤلفه‌های اقتدر توأم با رحمت و رأفت ویژگی پلیس برای ارتباط با مردم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.