نبرد حساس شاگردان حاتمی و شاهین طبع در تبریز / دربی تهرانی ها در آزادی

رقابت های هفته هفتم لیگ برتر بسکتبال کشورمان فردا با برگزاری 4 دیدار پیگیری می شود.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت های لیگ برتر بسکتبال کشور فردا با برگزاری 4 دیدار پیگیری می شود که در یکی از مهم ترین دیدار های فردا تیم بسکتبال شهرداری تبریز میزبان پتروشیمی بندر امام است. شاگردان مهران حاتمی این روز ها با یک بازی بیشتر نسبت به رقیب جنوبی خود صدرنشین مسابقات لیگ برتر هستند و بدون شک تلاش می کنند تا با شکست پتروشیمی هم نخستین شکست فصل را به این تیم تحمیل و هم جایگاه خود را در صدر محکم تر کنند. البته نباید فراموش کرد که شاگردان شاهین طبع تاکنون شکستی را تجربه نکردند و نشان داده اند که در این فصل به هیچ عنوان حریف ساده ای نیستند.

دیگر بازی مهم این هفته میان تیم های مهرام و دانشگاه آزاد اسلامی در ورزشگاه آزادی است. این بازی قرار است برای نخستین بار در این فصل از طریق شبکه 3 سیما به صورت زنده پخش شود. دو تیم شرایط خاصی دارند و برتری در این دیدار برای هر کدام اهمیت ویژه ای دارد.

شاگردان هاشمی تیم پنجم جدول هستند و دانشگاه آزادی ها هم در جایگاه ششم قرار دارند و پیروزی و شکست برای هر کدام از تیم ها می تواند تغییر در جدول را به دنبال داشته باشد.

تیم نیروی زمینی هم در یکی دیگر از دیدار های این هفته میزبان شهرداری گرگان بدون برد است. نماینده تهران تاکنون نتایج خوبی کسب کرده است و در 5 بازی گذشته خود به 4 برد دست یافته است. بدون شک این بازی با توجه به جایگاه دو تیم و نیاز هر دو برای برد از اهمیت زیادی برخوردار است. 

آخرین دیدار این هفته هم میان تیم های یس آل گرگان بدون برد و پدافند رعد خوزستان است. این دیدار به نوعی مصاف انتهای جدول ها محسوب می شود و اهمیت زیادی برای دو تیم دارد.

در این هفته تیم نفت آبادان با قرعه استراحت رو به رو است.

برنامه مسابقات این هفته به شرح زیر است :

یس آل گرگان - پدافند رعد خوزستان

مهرام - دانشگاه آزاد اسلامی

نیروی زمینی تهران - شهرداری گرگان

شهرداری تبریز - پتروشیمی بندر امام

جدول مسابقات لیگ برتر تا پایان هفته ششم به شرح زیر است:

نبرد حساس شاگردان حاتمی و شاهین طبع در تبریز / دربی تهرانی ها در آزادی

انتهای پیام /

پیش بازی لیگ برتر بسکتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار