مشاور امور هیأت‌های مذهبی شهردار اصفهان:

اصفهان ظرفیت حضور ملی در مراسم اربعین را دارد

مشاور امور هیأت‌های مذهبی شهردار اصفهان گفت: امید داریم در آینده نزدیک، شاهد حضور ملی در این اجتماع باشیم، چرا که توانمندی‌ها و پتانسیل‌ها در این شهر وجود دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید علیرضا خاتون‌آبادی  امروز در نشست خبری پیرامون اجتماع اربعین حسینی عزاداران در میدان امام علی(ع) اظهار کرد: داستان اربعین مانند کودکی است که والدین برای آن دستانشان را باز می‌کنند و کودک به سمت والدین می‌رود، در مسیر اربعین همدلی‌ها و زیبایی‌ها قابل توصیف نیست و دوستی‌هایی که علاوه بر دوستی دو کشور شیعه برای شیعیان نیز اتفاق می‌افتد، جالب توجه است.

وی افزود: امید داریم در آینده نزدیک، شاهد حضور ملی در این اجتماع باشیم، چرا که توانمندی‌ها و پتانسیل‌ها در این شهر وجود دارد.

مشاور امور هیأت‌های مذهبی شهردار اصفهان گفت: شهروندان توجه ویژه به زمان خروج داشته باشند تا پاک‌بانان مجبور نشوند تا پاسی از شب در حال جمع‌آوری زباله‌ها باشند، همچنین از هیأت‌ها می‌خواهیم در اجرای مراسم کمک‌کننده باشند.

وی خاطرنشان کرد: این نگاه وجود دارد تا در مراسمات این چنینی حضور پر رنگ داشته باشیم و مراسم منسجم باشد تا از هزینه‌های غیر ضروری و اسراف جلوگیری شود و مورد رضایت مردم و امام زمان(عج) باشد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.