مدیر اداره برق اسدآبادعنوان کرد:

افتتاح نیروگاه 3مگاواتی در شهرستان اسدآباد

مدیر اداره برق اسدآباد گفت:افتتاح نیروگاه 3 مگاواتی در شهرستان اسدآباد در حال حاضر می‌تواند در زمان بحران به عنوان پدافند غیرعامل بخشی از برق شهر را تأمین کند.

افتتاح نیروگاه 3مگاواتی در شهرستان اسدآبادبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ امیرحسین بختیاری مدیر اداره برق اسدآباد با اعلام این خبر اظهار کرد: این نیروگاه 3 مگاواتی در استخر شنای پیام توسط بخش خصوصی با صرف هزینه‌ای افزون بر 1.5 میلیارد تومان از محل سهم آورده متقاضی به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه این نیروگاه شامل 3 فاز خواهد بود، افزود: در صورت تأمین اعتبار مورد نیاز توسط بخش خصوصی، 2 فاز باقیمانده طرح نیز تکمیل خواهد شد و به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر اداره برق اسدآباد با اشاره به اینکه این نیروگاه شامل ۶ واحد و 3 مگاوات ظرفیت  در مکانی به مساحت 150 متر راه‌اندازی شده است، افزود: نیروگاه فوق در حال حاضر می‌تواند در زمان بحران به عنوان پدافند غیرعامل بخشی از برق شهر را تأمین کند.

بختیاری ادامه داد:کمک به پایداری شبکه برق شهرستان، کاهش افت و تلفات شبکه برق و افزایش راندمان مصرف گاز را از جمله مزایای این نیروگاه دانست و تصریح کرد: در حال حاضر نیروگاه فوق، پسماند گاز حرارتی را صرف گرمایش مجموعه استخر شنای خصوصی پیام شهر اسدآباد می‌کند.

 وی خاطرنشان کرد: حمایت مسئولان در راستای پرداخت تسهیلات مورد نیاز به سرمایه‌گذار بخش خصوصی این طرح می‌تواند در تسریع و تکمیل این نیروگاه از نقش موثری برخوردار باشد.

انتهای پیام/ب

کمک به پایداری وکاهش تلفات برق در شهرستان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.