باند حرفه‌ای سارقان در قوچان متلاشی شد

گرداننده باند حرفه‌ای سرقت مغازه‌ها و منازل مسکونی در شهر قوچان دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ سردار قادر کریمی فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت‌های حرفه‌ای از مغازه‌ها و منازل مسکونی در قوچان و اعلام شکایت مالباختگان، کارآگاهان پلیس آگاهی برای پیگیری سرقت‌های سریالی وارد عمل شدند.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی تحقیقات علمی خود را آغاز و با توجه به اینکه عاملان سرقت هیچ ردپایی از خود برجای نگذاشته بودند پس از شناسایی جغرافیای زمانی و مکانی سرقت‌ها و استفاده از شیوه‌های پلیسی متهمان را چهره زنی کردند.
 
فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: پلیس گرداننده اصلی باند سرقت‌های حرفه‌ای که ۲۲ و ۳۳ ساله هستند را با کنترل و مراقبت‌های نامحسوس و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

سردار کریمی افزود: ماموران انتظامی مخفیگاه متهمان را با هماهنگی مقام قضایی مورد بازرسی قرار داد که انبار کالا‌های سرقتی شامل مقادیر زیادی تلویزیون‌های ال‌ای دی، ساعت‌های مچی، آلات و ادوات موسیقی، دوچرخه، لوازم منزل و.. بود کشف کردند.

وی گفت: متهم پرونده تاکنون به ۱۸ فقره سرقت مغازه و چهار فقره سرقت از خانه‌های مسکونی در قوچان اعتراف و مالخر اموال مسروقه را نیز به پلیس معرفی کردند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: سه مالخر اموال مسروقه دستگیر و ارزش ریالی لوازم سرقتی بر اساس اعلام نظر کارشناسان بیش از ۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

انتهای پیام//ز. ج.
 

سارقان حرفه‌ای در قوچان به دام افتادند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار