رئیس اداره ثبت احوال شهرستان نجف آباد گفت: کارت ملی هوشمند هشت هزار نفر از مردم این شهرستان در دفاتر خدمات ارتباطی نگهداری می شود و به رغم ابلاغ ، صاحبان آنها برای دریافت این کارت ها اقدام نکرده اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مجید میری ' جمعیت این شهرستان را حدود 330 هزار نفر اعلام کرد و افزود: از شهریور 93 که طرح تعویض کارت های ملی در این شهرستان آغاز شده تاکنون بیش از 101 هزار و 600 نفر از مردم نجف آباد کارت ملی هوشمند دریافت کرده اند.

وی افزود: بر این اساس تاکنون 45 درصد از مردم شهرستان نجف آباد موفق به دریافت کارت شده اند.

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان نجف آباد افزود: در این شهرستان 6 مرکز امور مربوط به تعویض کارت های ملی قدیمی به کارت های ملی هوشمند را برعهده دارند و بزودی 2 دفتر نیز در منطقه مهردشت در شهرهای دهق و علویجه برای ارائه این خدمات راه اندازی می شود.

میری بابیان اینکه تا پایان سال جاری کارت های ملی قدیمی اعتبار خود را از دست می دهند از شهروندان خواست برای تعویض کارتهای ملی قدیمی خود به کارت های ملی هوشمند اقدام کنند.

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان نجف آباد همچنین از طرح تعویض شناسنامه های دست نویس با شناسنامه های مکانیزه خبر داد و گفت: شهروندان برای تعویض شناسنامه های خود بموقع اقدام کنند.

وی در ادامه آمار متولدین در این شهرستان تا پایان مهر امسال را سه هزار و 422 نوزاد اعلام کرد و افزود: یک هزار و 771 نفر از آنها پسر و یکهزار و 651 نفر دختر هستند.

میری اضافه کرد: طی همین مدت ( هفت ماه اول امسال) 962 نفر در این شهرستان فوت شدند که 519 نفر مرد و 443 نفر زن بودند.

 

انتهای پیام/م

 

تاکنون 45 درصد از مردم شهرستان نجف آباد موفق به دریافت کارت شده اند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.