بازدید 150 هزار نفر از نمایشگاه کتاب اردبیل

۱۵۰ هزار نفر از آخرین نمایشگاه برگزار شده کتاب سراسری در اردبیل بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،سیدناصر اسحاقی مدیرکل ارشاد استان اردبیل دیروز در جلسه هماهنگی ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب استانی اردبیل اظهار داشت: معرفی تولیدات علمی و فرهنگی از دستاوردهای برگزاری نمایشگاه‌های کتاب در استان است که خوشبختانه در این زمینه تاکنون به بسیاری از اهداف خود دست یافته‌ایم.

وی افزود: ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین مردم از مهم‌ترین اهداف این رویداد است که به همین منظور نیاز است دستگاه‌های اداری استان با ما مشارکت و همکاری‌های لازم را داشته باشند تا بتوانیم با اقدامات مناسب فرهنگی برای توسعه فعالیت‌‌های فرهنگی با تشویق نویسندگان و ناشران برتر به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

مدیرکل ارشاد استان اردبیل گفت: برگزاری نمایشگاه‌های سراسری کتاب فرصت مناسبی برای معرفی قابلیت‌های مختلف استان است که انتظار می‌رود در این زمینه سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و دستگاه‌های مرتبط برای معرفی بهتر استان اردبیل و توانمندی‌های موجود استفاده کنند.

اسحاقی بیان کرد: فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در جامعه نیازمند نهادینه‌سازی است و برای تحقق این موضوع نیاز است همگان مشارکت و همکاری‌های همه‌جانبه‌ای با هم داشته باشند و برای تبیین اهمیت مطالعه و کتابخوانی و ترویج آن دقت و تلاش کنند تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

وی با اشاره به به‌روزرسانی فاز نخست سالن‌های نمایش مجتمع‌های فرهنگی و هنری فدک اردبیل نیز تصریح کرد: مجتمع های فرهنگی و هنری فدک اردبیل، آراز پارس‌آباد و اندیشه مشگین‌شهر تا پایان این ماه جاری و سالن‌های سایر شهرستان‌ها تا پایان امسال به‌روزرسانی می‌شود.

 

انتهای پیام/ع

فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در جامعه نیازمند نهادینه‌سازی است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.