قلعه نویی: مدیران فوتبال به مردم و AFC دروغ می‌گویند/ از استقلال و تراکتور طلب دارم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: مدیران فوتبال سال هاست به مردم و AFC برای حفظ وجه بین المللی خود دروغ گفته اند.

قلعه نویی: مدیران فوتبال به مردم و AFC دروغ می‌گویند/ از استقلال و تراکتور طلب دارمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در گفت و گو با رادیو درباره وضعیت تیم خود گفت: ذوب آهن یک باشگاه فرهنگی، ریشه دار و خوب است و هیئت مدیره و مدیرعامل محترمی دارد. من هم با این نگاه این باشگاه را انتخاب کردم.  

ایرادات فنی تیم ذوب آهن به شخص من باز می‌گردد

او ادامه داد: ذوب آهن فوتبال با کیفیتی بازی می‌کند، اما بر اساس توانمندی هایمان به حقمان نمی‌رسیم. روز به روز بهتر بازی می‌کنیم. تغییراتی در نگرش و نوع فوتبال این تیم انجام شده است. مطمئنا مشکلات فنی داریم و این مشکلات به من برمی گردد. البته نبود رجب زاده و قاسم حدادی به ما لطمه زده است.

او درباره وضعیت نه چندان خوب 2 باشگاه ذوب آهن و سپاهان افزود: مدتی بود اصفهان پایتخت ورزش کشور بود. سپاهان قهرمان شده بود. اما افرادی دست به تغییرات زدند. ساکت برکنار شد. شرایطی را فراهم کردند که سرمربی هم کنار برود. متاسفانه در ایران افراد تاریخ انقضا دارند و بعد از آن باید کنار بروند.

قلعه نویی اضافه کرد: به نظرم در ایران مد شده است که هر ساختاری بهترین نتیجه را می‌گیرد باید برود. چون تاریخ انقضا دارد و باید تغییر کند. بحث من شخص قلعه نویی نیست. بلکه ایجاد مشکل در ساختار است. آقایان در همان دوره‌ای که مربی تیم بودم به منزلم آمدند و در حالی که سه هفته تا پایان بازی‌ها مانده بود بحث تغییر آقای ساکت را که مدیرعامل وقت باشگاه بودند مطرح کردند. وقتی موضع گیری تند من را دیدند این موضوع را طور دیگری رقم زدند و کاری کردند که عرصه را برای حضورم در این تیم، تنگ کردند. پس از رفتنم از سپاهان، ساکت را برکنار کردند.

سرمربی ذوب آهن یادآور شد: درباره باشگاه ذوب آهن هم باید بگویم چشم انداز خوبی خواهد داشت. ما الان بدشانس هستیم که موقعیت‌های زیاد خود را به گل تبدیل نمی‌کنیم و کم شانس هستیم که روی موقعیت‌های نصفه و نیمه گل می‌خوریم. به هر حال تیم باید در نیم فصل تقویت شود و ۳ تا ۴ بازیکن جدید بگیریم. اگر شرایط همین طور پیش برود می‌توانیم جزو سه تیم بالای جدول باشیم.

سال هاست مدیران ورزشی به مردم و‌ای اف سی دروغ گفته اند

قلعه نویی ادامه داد: من ۹۰۰ میلیون از استقلال و ۹۰۰ میلیون از تراکتورسازی می‌خواهم. سال هاست مدیران به مردم و‌ ای اف سی دروغ گفته اند. همین الان هم دروغ گفته اند که با طلبکاران تسویه حساب کرده اند. هیچ شخصی با من برای طلبم تماسی نداشته است. من شکایتی از این دو باشگاه نکرده ام. به نظر می‌رسد هر کسی آبروداری می‌کند حقش ضایع می‌شود.

سرمربی ذوب آهن درباره جایگزینی تیم اش به جای نفت در آسیا خاطر نشان کرد: درباره این موضوع چیزی به ما گفته نشده است، اما دعا می‌کنیم مشکلات نفت حل شود و به آسیا برود.

کی روش وزن بین المللی تیم ما را بالا برده است

او درباره عملکرد کی روش بیان کرد: کی روش اصولی کار می‌کند و پشتوانه سازی می‌کند. وقتی تیم اجرایی موفق است مشخص است که برنامه خوبی دارد. کی روش نهایت زحمت خود را برای تیم ملی کشیده است. او وزن بین المللی تیم ما را بالا برده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۴:۴۰ ۱۷ آبان ۱۳۹۶
فقط عشق است پرسپولیس
United States of America
ناشناس
۱۴:۴۰ ۱۷ آبان ۱۳۹۶
کی روش یه مربی بسیار باتجربه وخوبی است
United States of America
ناشناس
۱۳:۱۴ ۱۷ آبان ۱۳۹۶
استقلال عشقه
United States of America
ناشناس
۱۳:۱۴ ۱۷ آبان ۱۳۹۶
من یکی از هوادارن استقلال هستم استقلال قهرمان محبوب است
United States of America
ناشناس
۱۳:۱۴ ۱۷ آبان ۱۳۹۶
قهرمان لیگ برتر آسیا استقلال
United States of America
ناشناس
۱۳:۱۴ ۱۷ آبان ۱۳۹۶
استقلال باید به لیگ بر تر آسیا صعود کنه
United States of America
ناشناس
۱۳:۱۳ ۱۷ آبان ۱۳۹۶
من بی طرف هستم هم استقلالی هستم هم پرسپولیسی
United States of America
ناشناس
۱۳:۱۳ ۱۷ آبان ۱۳۹۶
کی روش مربی باتجربه برای تیم ملی بوده وهست
United States of America
ناشناس
۱۳:۱۳ ۱۷ آبان ۱۳۹۶
پرسپولیسی 6تایی هااا
آخرین اخبار