انهدام لابراتوار تولید مخدر صنعتی

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام لابراتوار تولید مخدر صنعتی و کشف ۱۶۹ کیلوگرم پیشتاز خبر داد و گفت: از ابتدای امسال ۴ هزار نفر در رابطه با توزیع مواد مخدر در استان دستگیر شد

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سردار منوچهر امان الهی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه در بررسی های آزمایشگاهی که صورت گرفته ۸ کیلو و ۴۰۰ گرم شیشه به دست آمده است گفت: این باند نیز یک باند دو نفره بود که یکی از اعضای آن سوابق متعددی در قاچاق مواد مخدر دارد.

وی  بیان کرد: از ابتدای امسال تا کنون بالغ بر ۹۵۰ کیلوگرم کشفیات انواع مواد مخدر در استان کرمانشاه داشته ایم که ۵۳ درصد افزایشش کشفیات را نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می‌دهد.

امان الهی گفت: در این راستا ۳۰ باند قاچاق و توزیع مواد مخدر نیز در این مدت شناسایی و منهدم شدند و بالغ بر ۴ هزار نفر از توزیع کنندگان و خرده فروشان مواد مخدر در سطح استان شناسایی و دستگیر شدند.

وی از اجرای ۹۰۰ طرح پاکسازی از ابتدای امسال تاکنون توسط پلیس خبر داد و گفت: این طرح ها در سطوح مختلف انتظامی و پلیس مبارزه با مواد مخدر در نقاط آلوده و برای برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر استان صورت گرفته است.

انتهای پیام/ز

 از ابتدای امسال ۳۰ باند قاچاق و توزیع مواد مخدر  شناسایی شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.