جمهوری اسلامی ایران پرچمدار حمایت از مستضعفان

امام جمعه بندرعباس گفت: جمهوری اسلامی ایران پرچمدار حمایت از مستضعفان جهان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، آیت الله نعیم آبادی در خطبه های نمازجمعه بندرعباس گفت: جمهوری اسلامی ایران پرچم حمایت از مستضعفان و نبرد با آمریکا و اسرائیل را بر عهده دارد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: حمایت از مستضعفان و مبارزه با زورگویان همیشه در تاریخ اسلام وجود داشته و جمهوری اسلامی ایران این راه را ادامه می دهد.

آیت الله نعیم آبادی افزود : سکوت در برابر ظلم بر خلاف منطق و عقل است و باید در برابر آن ایستادگی کرد.

امام جمعه بندرعباس با اشاره روز جهانی علم در خدمت صلح و توسعه گفت : با احیا و گسترش معنویت در جهان علم در خدمت صلح و توسعه قرار می گیرد.

آیت الله نعیم آبادی افزود: اکنون در غرب علم در خدمت جنایتکاران برای نابود کردن ملتهاست.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت : غرب از پول و زور برای توسعه جنایات خود استفاده می کند و در فرهنگ غربی صلح و توسعه معنایی ندارد.

آیت الله نعیم آبادی با اشاره به اتفاق اخیر عربستان مبنی بر بازداشت 500 نفر از شاهزادگان این کشور که در فساد مالی دست داشتند، افزود : در این سال ها خاندان آل سعود که همه ثروت و نفت عربستان به دست آنان است ، و حالا احساس خطر می کنند.

امام جمعه بندرعباس گفت : همه امکانات عربستان به دست این خاندان است و تا توانستند چپاول و دزدی کرده اند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت : این سیاست آل سعود هم اثری ندارد و به زودی شاهد سقوط این خاندان هستیم.

آیت الله نعیم آبادی با بیان اینکه 24 آبان روز کتاب ، کتابخوانی و کتابدار است افزود: مطالعه کتاب های مفید رشد و تعالی انسان را به همراه دارد.

امام جمعه بندرعباس گفت: شناسایی کتاب مفید هم باید از طرف متخصصان این رشته تایید شود چون کتاب غیر مفید سبب انحراف فکری می شود.

انتهای پیام/ب

صحبت های آیت الله نعیم آبادی در خطبه های نمازجمعه بندرعباس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.